Onsdagsgazzet™ - Eftersnack

Mr K skrev:
Inte alls. Det är så att jag har benproteser på bägge benen om kan inte ha stövlar. Glas/Kolfiber är nog starkare ändå ... hehe
Du behöver inte ursäkta dig för hur skulle du kunna veta det. Du är ABSOLUT inte först med att påpeka detta. :pannkyss

Det är sant, men man känner sig ändå som dagens pucko. Sorry...

Maverick_ou812 skrev:
Killen är ett geni!!! :banana

Kolla bara in bild tre! Perfekt, nästan ett konstverk.
Jag blir rörd...... :lol
Bara för att han är snäll och returscherar bort blåklockor och annat :arsele

För övrigt har laptop med blåtand anlänt så jag ska försöka trockla ut mina bilder ikväll. Likaså packningar till oljekylare ... så nästa gaz så jävlar :yoparty

Ok, då har jag äntligen lyckats joxa upp mina bilder. Som vanligt gillar jag inte att trockla om storlek så det får bli via länkar (är en mobiltelefon denna gång så det är lite lägre upplösning än jag brukar köra på men inte tillräckligt små)

http://194.47.245.215/~pjohan/2005_04_06/

Bildbeskrivning

62 och 63 - RacerX och HiXz. Förmöte för tre av oss vid Kårhuset i Lund för en fyra mil gasglada vägar efteråt.

64 - Ducati Girl, Corben(?) och MrK

65 - Många var vi

66-70 - Och många hojar

Sen var det ju tyvärr rundan slut för min del (slog Tsunamis bottenrekord i sträcka innan haveri)

Bilder från söndagen (ringsjörundan) kommer i den tråden, men där var det betydligt fler och måste rensas..

Edit: Nu länk till rätt körning...

Last edited:
pjohan skrev:
Ok, då har jag äntligen lyckats joxa upp mina bilder. Som vanligt gillar jag inte att trockla om storlek så det får bli via länkar (är en mobiltelefon denna gång så det är lite lägre upplösning än jag brukar köra på men inte tillräckligt små)

http://194.47.245.215/~pjohan/2005_04_03/

Bildbeskrivning

62 och 63 - RacerX och HiXz. Förmöte för tre av oss vid Kårhuset i Lund för en fyra mil gasglada vägar efteråt.

64 - Ducati Girl, Corben(?) och MrK

65 - Många var vi

66-70 - Och många hojar

Sen var det ju tyvärr rundan slut för min del (slog Tsunamis bottenrekord i sträcka innan haveri)

Bilder från söndagen (ringsjörundan) kommer i den tråden, men där var det betydligt fler och måste rensas..
här e bilderna
DSC00010.JPG

DSC00011.JPG

DSC00012.JPG

DSC00013.JPG

DSC00014.JPG

DSC00015.JPG

Eh, ja självklart blandade jag ihop de två länkarna och dessutom var den postade inte rensad än.

Men ni har helt rätt, det skulle vara http://194.47.245.215/~pjohan/2005_04_06/

Skyller på att flickvännen satt bredvid och distraherade :tuttar

EDIT : Mr K ! Kan du inte ta brot postningen med dom bilder som inte var från onsdagen? Dels är det fåniga dubbletter och dessutom skulle dom som blev dåliga inte ens vara med, telefonen var ny så jag tog så många bilder jag kunde för att lära mig i vilket ljus som den fungerade bäst, totalt tror jag det är 50 bilder från den turen...)

EDIT2: Glöm det K, fixade det istället genom att byta namn på katalog på servern...

Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...