Onsdagsgazzet™ - Eftersnack

Mr K skrev:
Det kom upp en bild i min sjuka hjärna.

Gixxer & Madicken nakna på en äng sittandes med benen i kors framför varandra på en handknuten filt. Hållandes varandra i bägge händerna och tittandes djup in i ögonen ......
Vi är som sagt olika alla...
Jag brukar drömma om nakna flickor som ligger tillsammans på en filt på en äng. :tungan

Maverick_ou812 skrev:
Huvudet på spiken Corben!! Det bästa du sagt hitintills (jodå, det finns hopp även för dig). Varför inte vänta med att bedöma en förares skicklighet, tempo och förmåga att köra med insidan av skallen tills man träffat personen ifråga? Såsom jag och MBGIRL föreslog? I en galax för länge, länge sedan...

May the force be with you!

"den blir svårare att tro på. Men jag får lita på dig."
Alla som finns med på listan är, träffade, bedömda och godkända av listskaparen så du har ju fått precis som du vill...

PS. Att det finns hopp för mig har folk vetat långt innan du dök upp, men tack för upplysningen. DS

Mr K skrev:

Gixxer & Madicken nakna på en äng sittandes med benen i kors framför varandra på en handknuten filt. Hållandes varandra i bägge händerna och tittandes djup in i ögonen ......

-"Gud va du är fin" säger Gixxer
-"Inte så fin som du" säger Madicken

När jag öppnade ögonen fick jag en illamående känsla och var tvungen och gå en runda för att få lite frisk luft :zpy

Varje gång man trott man hört allt överraskas man i detta forumet... :D Förra året var jag nervös att köra med RR pga min o-erfaranhet...i år e det helt andra saker som gör mig nervös... :D

Mr K skrev:

När jag öppnade ögonen fick jag en illamående känsla och var tvungen och gå en runda för att få lite frisk luft :zpy

:rofl :rofl :rofl :rofl Tårarna rinner :rofl :rofl ASG :rofl :rofl

Mr K skrev:

:eek: :skrämd :galen Nu kommer jag aldrig mer att våga köra med dig.....:fatta!

Maverick_ou812 skrev:
SGadd! Upp med bilderna nu!

Jaja jag måste hinna hem först.. ;-)
Men här kommer bilder.

Bifogat

• PICT6908_l.jpg
    PICT6908_l.jpg
    74.8 KB · Visningar: 98
  • PICT6909_l.jpg
    PICT6909_l.jpg
    73.2 KB · Visningar: 90
  • PICT6907_l.jpg
    PICT6907_l.jpg
    61.7 KB · Visningar: 105
  • PICT6905_l.jpg
    PICT6905_l.jpg
    127.3 KB · Visningar: 87
Last edited:
Maverick_ou812 skrev:
Jag fattar ingenting. I måndagskväll var jag den största idiot som någonsin skrivit i RR forumet, var nog full, hade noll koll som vanligt samt öppnade käften i tid och otid utan att veta vad jag snackade om. Och allt handlade om att köra i grupp med kända och okända... :va
Har ni fått lungnande sprutor sen dess eller?
du har alltid varit min rajslaiter Mavve ;) !!

Muhahahahahaha

Mr Ks knäskraparskola

-"Det är alltså denna biten som ska ner i asfalten när man svänger till höger. Förstår fröken?"

Bifogat

• PICT6905_l.jpg
    PICT6905_l.jpg
    127.3 KB · Visningar: 42
Mr K skrev:
Muhahahahahaha

Mr Ks knäskraparskola

-"Det är alltså denna biten som ska ner i asfalten när man svänger till höger. Förstår fröken?"

Hyser du agg mot stövlar? :tungan

Mr K, så var det ju inte alls...

"På den står det right och på den andra left. Skitbra för när jag kommer ut i Häckeberga så har jag fyra streck på höger puck o fem på vänster.
Då svänger jag höger, vänster, vänster, höger, höger, vänster, vänster, höger, vänster..."

Mackz skrev:
Hyser du agg mot stövlar? :tungan
Inte alls. Det är så att jag har benproteser på bägge benen om kan inte ha stövlar. Glas/Kolfiber är nog starkare ändå ... hehe
Du behöver inte ursäkta dig för hur skulle du kunna veta det. Du är ABSOLUT inte först med att påpeka detta. :pannkyss
Maverick_ou812 skrev:
Mr K, så var det ju inte alls...

"På den står det right och på den andra left. Skitbra för när jag kommer ut i Häckeberga så har jag fyra streck på höger puck o fem på vänster.
Då svänger jag höger, vänster, vänster, höger, höger, vänster, vänster, höger, vänster..."
Busted :näsblod

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...