Onsdagsgazzet™ - 9/8

Tackar supermoto killarna för en fin men dock regnig runda igår vid häckeberga

va med på filmen som åskådare blöt som en vettexduk fast inget mot vad jag blev på vägen hem till Olofström sedan då de spöregna hela vägen från hörby till Bromölla, då man bromsa för något hinder så kände man vattnet hur de ran till främre delen av stövlarna de va inte så skönt...men skoj och trevligt va de nere på sjöborakan.

Tack alla som kom!

lite trist med vädret igår... men bättre än o sitta framför tv:n o glo på friidrott!!
förresten, vem e du som jag fick ha följe med till lund? skojiga vägar hem :tummenupp

KLobble skrev:
2365698 lite trist med vädret igår... men bättre än o sitta framför tv:n o glo på friidrott!!
förresten, vem e du som jag fick ha följe med till lund? skojiga vägar hem :tummenupp

Det var jag. Skojiga vägar när dom är torra men tyvärr lite väl blöta i onsdags även om det inte längre regnade när vi kom dit, bakhjulssläppet som jag fick i en kurva var nära att tvinga fram ett kalsongbyte... :skrämd

(sen bör man vara medveten om viltfaran på stora delar av sträckan men det gäller väl det mesta i det området)

Nyheter
Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard