Onsdagsgazzet™ 8/8

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Samling på Statoil i Staffanstorp 17.30
Avfärd 18.00
unclesam.gif

Läs gärna detta om du är ny på gazzet

Vid regn så trimmar vi.

Ni som kan vara raijslaiters kan skriva nedan. (Copy/paste) Jag är själv upptagen så jag kan inte.

Raijslaiters:

1.
2.
3.
4.
5.

K kommer med fetaste brutale hojen.. Det kommer gå RUGGIGT snabbt... :D

Det finns folk som anser det man skulle sluta köra som man gör på Sjöbo rakan.

http://forum.svmc.se/showthread.php?t=1091

annars det blir en ny fin Onsdag att dra iväg och "gazza".

Janne

Jag orkar inte regga mig där. Men är ngn av er reggade så kan ni be honom att kamma sig!:mad:
Anledningen till tutandet var att han först gick ut mitt i vägen, sen tillbaka, sen ut igen osv som en förvirrad fasan.:dummer

Blir det ngn långsam grupp idag?

Last edited:
Jag orkar inte regga mig där. Men är ngn av er reggade så kan ni be honom att kamma sig!:mad:
Anledningen till tutandet var att han först gick ut mitt i vägen, sen tillbaka, sen ut igen osv som en förvirrad fasan.:dummer

Blir det ngn långsam grupp idag?

Har svarat fjanten:D

Lånsam vat jag inte men den mellan jag ta blir lite lagom i fart:tummenupp

Tack för hjälpen! Blir så jävla trött på alla dessa paragrafryttare. Jag vet att det jag gör är olagligt. Men att gå ut framför mig bara för att jävlas är riktigt kasst av honom. Sen om han vill mig ngt kan han komma fram till mig och säga vad han tycker istället för att gnälla på ett forum.

Medellångsam gruppp säger du. Kan en motard som inte trivs i farter över 130 hänga på där?
Hade gärna roddat en grupp men mitt lokalsinne är kasst. Vill inte att en massa folk ska dö av vätskebrist eller ngt liknande pga mig :rofl

Tack för hjälpen! Blir så jävla trött på alla dessa paragrafryttare. Jag vet att det jag gör är olagligt. Men att gå ut framför mig bara för att jävlas är riktigt kasst av honom. Sen om han vill mig ngt kan han komma fram till mig och säga vad han tycker istället för att gnälla på ett forum.

Medellångsam gruppp säger du. Kan en motard som inte trivs i farter över 130 hänga på där?
Hade gärna roddat en grupp men mitt lokalsinne är kasst. Vill inte att en massa folk ska dö av vätskebrist eller ngt liknande pga mig :rofl

haha va det dig han hade gått ut framför?
vilken jävla idiot...
oj skrev jag det:D :D

Det kan det ha varit...

Vädret ser ju ut att bli sisådär!

Ska man verkligen smutsa ner hojen?

Har tvättat hojen idag:)
Det blir inget regn bara en massa åska för tillfället

Motarder har varit med förr så det går nog utan problem:tummenupp

Last edited:
Det finns folk som anser det man skulle sluta köra som man gör på Sjöbo rakan.

http://forum.svmc.se/showthread.php?t=1091

annars det blir en ny fin Onsdag att dra iväg och "gazza".

Janne

ROLF SVENSSON: "Skulle alla andra sluta att träffas där så skulle inte bakhjulsåkarna dras dit, tror jag."

HAHAHAHA,, vilken mupp,, så fel,, då skulle ännu fler vara där får då e de mer plats.. Han glömmer påpeka att det står ca 50% av folket o kolla på o tar bilder.. Jaja,, vissa har det svårt, ansra gör så dom har det svårt... :D

Väldigt fina vägar i långsamma gruppen! :tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...