Onsdagsgazzet™ 8/4

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Samling på Statoil i Staffanstorp 17.30
Avfärd 18.00
unclesam.gif

Läs gärna detta om du är ny på gazzet

Vid regn så trimmar vi.

Ni som kan vara raijslaiters kan skriva nedan. (Copy/paste).

Raijslaiters:

1.
2.
3.
4.
5.

Det blir nästan helt mulet väder men uppehåll. Temperaturen blir +10 till +13 grader. Vinden blir svag, sydlig, 1 till 3 meter per sekund.

Kommer också med om det inte är dåligt väder vill säga.

Och jag kan tänka mig att ta en grupp också om det skulle behövas K så länge det inte är din självmordsgrupp:yoparty

Jag kommer!

PS: Om någon kör mellan Malmö - Vellinge och orkar stanna efter första avfarten till V. Klagstorp så ligger min sko (svart adidas) precis under räcket på vänster! Jag har själv hämtat den högra som låg före avfarten.. Jävla ryggsäck :hihi
Sen kan den lämnas på Reklamgården på högersida efter sista avfarten till Vellinge mot Trelleborg :rolleyes:

Tänkte sticka från jobb vid 15:00-15:30 om någon vill ta en runda innan gazzet så är de bara och hojta. :tummenupp

Last edited:
Jag kan tyvärr inte köra pga barnvecka men jag kommer och vinkar av er.

Kan ej heller då mina ventiler står fel OCH jag har en spik i bakdäcket :huvet
Kanske näste Onsdag....

Efter mycket dividerande imorse med kontroll av både dmi och smhi så valde jag att lämna hojen hemma idag. När vädret klarnade mer o mer i Sverige blev jag mer o mer irriterad över mitt beslut men det vände i Danmark där jag kom in i regn.
Troligtvis kommer jag inte att hinna hem för o hämta hojen och sedan uppsluta i Staffanstorp. Så för att frid skall råda på jobbet hoppas jag att det kommer regna idag, iaf i Köpenhamn.:gnissla

Jag dyker nog inte upp idag, hinnar fan inte :huvet

Jag kommer!

PS: Om någon kör mellan Malmö - Vellinge och orkar stanna efter första avfarten till V. Klagstorp så ligger min sko (svart adidas) precis under räcket på vänster! Jag har själv hämtat den högra som låg före avfarten.. Jävla ryggsäck :hihi
Sen kan den lämnas på Reklamgården på högersida efter sista avfarten till Vellinge mot Trelleborg :rolleyes:

Tänkte sticka från jobb vid 15:00-15:30 om någon vill ta en runda innan gazzet så är de bara och hojta. :tummenupp

:hihi :hihi :hihi :hihi :rofl :rofl :rofl

Jag kommer!

...

Jag kan försöka sno ett gem åt dig på kontoret. Kan du ju använda nästa gång i förebyggande syfte :banana

Jag kan försöka sno ett gem åt dig på kontoret. Kan du ju använda nästa gång i förebyggande syfte :banana

Ja... Tur i oturen att det inte var laptopen som låg efter skorna som bestämde sig för en flygtur :gnissla

...

Då var den andra skon i säkert förvar, lite konstig.. men funktionsduglig! :hihi

Last edited:
Tack för rundan, ytterligare en ny väg för mig och blev mer än en gång överraskad över kurvorna :tummenupp
Lyckades även hitta hem :yoparty
Ses snart igen.

Tack för en trevlig runda idag..I snabba gruppen...ler...Avslutningen på flygrakan blev tyvärr inte så rolig..En av våra sporthoj kollegor gick av ganska kraftigt..Men tror inte det så allvarligt som i lördags men tyvärr allvarlig nog..Killen i fråga är Marcus(Macke från Gruppen mellansverige)
Hoppas du bättra dig snabbt..Din hjälm,stövlar o handskar finns här..

Det är bara att instämma. Trevlig runda på lite nya vägar i långsamma gruppen.

// Spindisc

Raijslaiters Bunde

:tummenupp Kul Bunde. Du kan ju dehär med leda gruppen. Ser fram emot nästa gång.

Krya på dej Mackan.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...