Onsdagsgazzet™ 7/7 - OBS ESLÖV!!!

Tack för idag, det var trevligt.
Bra grupp med fin sammanhållning :=)

Last edited:
Tack för ett gott Gazz!:tummenupp
Det gick till och med att köra bakom herr Nilssson:D:D :tummenupp:tummenupp

Fler onsdagsgazz på eslövs rundan röstar jag för:banana:banana

Hmm annorlunda men helt ok att ligga som andreman.
Bra kört nilsson.

Jag håller inte med dig Lomma. OG tycker jag nog allt har sin plats på rakan. Men att ta den så här en o annan gång e väl ok.

Men det är inte bra runda för motarden. Den får slita som fan. Stackarn. Dax att byta olja o filter. :gnissla

Tack själva!! Riktigt skojj idag. Tack till hela gruppen :tummenupp

aidem: du höll din plats fin fint :banana

Tycker också att häckeberga och sjöborakan är den kära onsdags klassikern..(där fanns ju faktiskt dom som inte kan läsa så här stor text som berättar att det var eslövs rundan idag)

HAha ingen nämnd ingen glömd Tulle ;) :D

Tackar för ett gott gazz idag! Fin och jämn körning! Ber dock ursäkt över det lilla avbrottet :P

ja ni som inte var på sjöborakan idag kan vara glada,jävligt mycket poliser,flera polisbilar med kontroll vid sövde badplats så badare fick hitta anna p-plats,sen var där flera db buller bussar runt rakan,och 2 mc poliser som körde halva rakan o vände o vände så höllt dom på hela kvällen så dom hade nog bensin dunkar uppe vid buller bussarna,
massor som åkte dit idag,fick en mc polis efter mig men tyvärr så hade jag inte tid o sakta ner så han fick ta nån annan stackare istället.

så hoppas eslöv rundan var bättre.
funderar på sluta köra ut mot sjöborakan på onsdagarna för ett tag.

tackar slipmannen för ett fint ledarskap :-)

ja ni som inte var på sjöborakan idag kan vara glada,jävligt mycket poliser,flera polisbilar med kontroll vid sövde badplats så badare fick hitta anna p-plats,sen var där flera db buller bussar runt rakan,och 2 mc poliser som körde halva rakan o vände o vände så höllt dom på hela kvällen så dom hade nog bensin dunkar uppe vid buller bussarna,
massor som åkte dit idag,fick en mc polis efter mig men tyvärr så hade jag inte tid o sakta ner så han fick ta nån annan stackare istället.

så hoppas eslöv rundan var bättre.
funderar på sluta köra ut mot sjöborakan på onsdagarna för ett tag.

Va bra att vi valde eslöv just denna onsdagen ......:tummenupp

Tack för en trevlig tur. Gillar eslövs rundan så för min del får de gärna va fler sånna :D

hoppas ni hade roligt barn:D

Själv satt man i en solstol och manövrera grillen och drack öl :)( i medicinska syften) :fyllisar

ja ni som inte var på sjöborakan idag kan vara glada,jävligt mycket poliser,flera polisbilar med kontroll vid sövde badplats så badare fick hitta anna p-plats,sen var där flera db buller bussar runt rakan,.....

Dom kan tydligen inte läsa, ESLÖVSRUNDAN var det vi skulle inte till Sjöbo!!!!

hoppas ni hade roligt barn:D

Själv satt man i en solstol och manövrera grillen och drack öl :)( i medicinska syften) :fyllisar

Det är ju mesigt med gatåka så jag tror nog att du gjorde rätt. Är du bokad för söndag!? :näsblod

Dom kan tydligen inte läsa, ESLÖVSRUNDAN var det vi skulle inte till Sjöbo!!!!

Det var ju därför dem åkte till Sjöbo igår. Dem ville inte jobba så hårt. :brinnerup

Vem i snabb hade en trasig arai ducati hjälm?

Vad det en sådanhär?

rx7-3.jpg

Tack för ett trevligt gazz RebeX!

Lite tråkigt med problemen på hemvägen bara.. Gashäng för min del och....

.... soppatorsk? för dig... Men men, sånt som händer...! :tummenupp

Tack för ett trevligt gazz RebeX!

Lite tråkigt med problemen på hemvägen bara.. Gashäng för min del och....

.... soppatorsk? för dig... Men men, sånt som händer...! :tummenupp

Tack själv! Ja, kallas ju inte "queen of soppatorsk" för inget, däremot är det inte så ofta soppatorsk leder till en highsider! Va längesedan det hände sist!:tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park