Onsdagsgazzet™ 7/5

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Samling på Statoil i Staffanstorp 17.30
Avfärd 18.00
unclesam.gif

Läs gärna detta om du är ny på gazzet

Vid regn så trimmar vi.

Ni som kan vara raijslaiters kan skriva nedan. (Copy/paste).

Raijslaiters:

1.
2.
3.
4.
5.

Jag joinar :yoparty ska bli kul som fan var bara me o körde en gång förra säsongen.

Det blir nog att jag kommer ner till raukan direCkt istället.

Last edited:
Äntligen ledig en ons:) ... jag e oxå på.

Mr K: jag har en vit rr-tshirt stl xl liggade hos dig från i höstas, om den finns kvar.
Kan du ta med den till macken? :tummenupp

Tjena allihopa,

Ny i gamet, får man haka på??

En vurpa i mellan/snabb i häckeberga. Hoppas allt gick bra. Vet inget mera än så.

Kul att få gazza. Någon i snabb grupp verkade köra av i Häckeberga men både hoj och förare verkade klara sig någorlunda.

Ledde långsamma gruppen och lyckades köra fel redan i tredje-fjärde korsningen (hade ju inte kört där sen i höstas) men på något sätt hamnade vi ändå på rätt väg och kom tillslut till Sjöbo. Tror inte vi tappade bort någon, åtminstone var sistemannen kvar hela vägen. :tungan

Men nån jävel snodde silvertejp från min hoj när den stod parkerad på rakan. :mad:

Kul att få gazza. Ledde långsamma gruppen och lyckades köra fel redan i tredje-fjärde korsningen (hade ju inte kört där sen i höstas) men på något sätt hamnade vi ändå på rätt väg och kom tillslut till Sjöbo. Tror inte vi tappade bort någon, åtminstone var sistemannen kvar hela vägen. :tungan

Tack för idag! Funkade riktigt bra när jag flyttade fram. :) Innan var det lite väl lågt tempo, tyckte jag....

Nyklotad!

Det var jag som vurpade i häckeberga, vill rikta ett stort tack till mina hojbröder som hjälpte mig komma på fötter o baxa upp aset på hjulen igen. Ett extra stort tack till dig som lånade ut din telefon, skithyggligt :tummenupp
Som sagt ett släpp i kurvan strax efter slottet o sen var det nattinatti. Jaja skit som händer men nu får jag börja tragga me IF i morgon och dem var hopplösa o snacka med redan ikväll. Verkade vara ett gäng sommarjobbare där :mad: :huvet . Först sa stjärnan att hojen var oförsäkrad o en del annan bullshit innan hon "hittade rätt i sina system". Hon skyllde på vägverket o fan vet allt, gav ett amatörmässigt intryck deluxe iaf. Som tur var e bågen helförs men 6 lakan i självrisk e ju inte peanuts direkt. Vi får se om det e värt o laga möget kåpor har jag hört kostar ju skortan o jag tror alla kåpor fick sig en snyting. Håller er informerade. Mår själv helt perfekt förutom en ett lite svullet vänsterben. Syns snart igen hoppas jag!

Det var jag som vurpade i häckeberga, vill rikta ett stort tack till mina hojbröder som hjälpte mig komma på fötter o baxa upp aset på hjulen igen. Ett extra stort tack till dig som lånade ut din telefon, skithyggligt :tummenupp
Som sagt ett släpp i kurvan strax efter slottet o sen var det nattinatti. Jaja skit som händer men nu får jag börja tragga me IF i morgon och dem var hopplösa o snacka med redan ikväll. Verkade vara ett gäng sommarjobbare där :mad: :huvet . Först sa stjärnan att hojen var oförsäkrad o en del annan bullshit innan hon "hittade rätt i sina system". Hon skyllde på vägverket o fan vet allt, gav ett amatörmässigt intryck deluxe iaf. Som tur var e bågen helförs men 6 lakan i självrisk e ju inte peanuts direkt. Vi får se om det e värt o laga möget kåpor har jag hört kostar ju skortan o jag tror alla kåpor fick sig en snyting. Håller er informerade. Mår själv helt perfekt förutom en ett lite svullet vänsterben. Syns snart igen hoppas jag!

Skönt att höra att du inte skada dig värre. Hojjen kan man alltid laga:tummenupp

är sjuk annars hade jag kommit, tråkigt när det varit sånt toppen väder

Kul att få gazza. Någon i snabb grupp verkade köra av i Häckeberga men både hoj och förare verkade klara sig någorlunda.

Ledde långsamma gruppen och lyckades köra fel redan i tredje-fjärde korsningen (hade ju inte kört där sen i höstas) men på något sätt hamnade vi ändå på rätt väg och kom tillslut till Sjöbo. Tror inte vi tappade bort någon, åtminstone var sistemannen kvar hela vägen. :tungan

Men nån jävel snodde silvertejp från min hoj när den stod parkerad på rakan. :mad:

Tackar för en bra runda!

Skönt att höra att DU är ok! Känns inget vidare när sistemannen dröjer.....

Bara laga hojen och på det igen!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...