Onsdagsgazzet™ - 6/9

T509 skrev:
2436046 Jaha, när katten är borta så dansar råttorna på borden.... Visste att man ej kan lämna en kvinna utan koppel.

När jag kommer hem åker kättingen fram, inte fan ska du komma längre än spisen o sängen!!!!!!!!:argpådato

:mad: :huvet :finger :hördu fatta att du e ju heeeelt!!!! :mad: Oh!!! Mmm tjejer skaffa ej grabb för jävelen...ni ser...inget mera mc körande för mig..bara spisen o sängen som gäller!!!!! GRIIIS! Bättre att vara lycklig singel!!

:va
...vet inte varför, men jag trodde det var Dennis som vart kedjad....:D

Robz skrev:
2436170 :va
...vet inte varför, men jag trodde det var Dennis som vart kedjad....:D

Stryk ska du ha, fattar du stryk.....

....nejnej jag skickar Mr.K på dig med!!!!!!

T509 skrev:
2436046 Jaha, när katten är borta så dansar råttorna på borden.... Visste att man ej kan lämna en kvinna utan koppel.

När jag kommer hem åker kättingen fram, inte fan ska du komma längre än spisen o sängen!!!!!!!!:argpådato
Vispa varandras grädde har vi gjort förr här på RR eller :D

Busfrö skrev:
2435930 SSSSSSSSSSS nu är du tyst :fatta!
Sorry,, stänger garderoben igen :D

The Fighter skrev:
2436060 :mad: :huvet :finger :hördu fatta att du e ju heeeelt!!!! :mad: Oh!!! Mmm tjejer skaffa ej grabb för jävelen...ni ser...inget mera mc körande för mig..bara spisen o sängen som gäller!!!!! GRIIIS! Bättre att vara lycklig singel!!
Ok,, men du,, skaffa en bensinare nästa år o ingen dieselhoj :tungan

Det är ni kvinnor som orsakar allt ont,, jag menar kolla hur många som slutat köra för en kvinnas skull,, eller hur mycket mer pengar ni kostar oss än en hoj...
Sen e det kvinnan som väljer vilka killar som ska välja henne så skyll dig själv att du valde honom... :D

Nädu damen lilla,, du e på djupt vatten... :pannkyss

Last edited:
T509 skrev:

Ä du kan va lugn inte skulle vi bikers ta din bitch:tuttar

Fast helt säker hade jag inte vat fick just ett pm kan tyvärr inte avslöja inne hållet men de blir nog en rejäl runda i morgon kväll:D :D

Det blir nästan helt mulet väder med risk för regn. Temperaturen blir +16 till +19 grader. Vinden blir måttlig, västlig till sydvästlig, 3 till 5 meter per sekund.

Mr K skrev:
2438201 Det blir nästan helt mulet väder med risk för regn. Temperaturen blir +16 till +19 grader. Vinden blir måttlig, västlig till sydvästlig, 3 till 5 meter per sekund.
2-4mm regn mellan 14:00 och 18:00 Sedan 1-2mm regn resten av kvällen..

På med regnkläderna:tummenupp

radaranim2.gif

Hm. Inställd på att köra idag, men vädret är ju än så länge inge vidare. Bestämmer mig väl vid 17-tiden, som vanligt :)

rapport malmö staffanstorp

blött på vägen men inte i luften ..... meddelar statusen i staffanstorp 1700

Regnar ett mycket blött regn, med små fina droppar på Norra Sofielund i Malmö just nu:4skrika

Pissar ner i Malmö nu. Instämmer med Madicken, var riktigt sugen, men inte i det här vädret... får bli trim.

Blir inget gazz denna onsdagen heller. Regnar som bara
den just nu i centrala Malmö. :mad:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey