Onsdagsgazzet™ - 6/9

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Samling på Statoil i Staffanstorp 17.30
Avfärd 18.00
unclesam.gif

Läs gärna detta om du är ny på gazzet

Vid regn så trimmar vi.

Ni som kan vara raijslaiters kan skriva nedan. (Copy/paste)

Raijslaiters:

1. Mr K - Snabb
2.
3.
4.
5.

Låter NAJS !!

ska hämta hem nya objektet från Gbg i morrn 5 sept :hojraket

Tar ev. en "Langsame gruppo" på onsdag så man blir

Certified RajseLaijter innan hösten kommer...:rolleyes:

Ni som kan vara raijslaiters kan skriva nedan. (Copy/paste)

Raijslaiters:

1. Mr K - Snabb
2. Maffan - Mellan (med spätta) = lugnt
3.
4.
5.

Om de blir någon busgrupp så kan ja va raseleiter:tuttar

Älskar bus:pannkyss :pannkyss

Hoppas på fint väder annars tror jag att ja ska kolla på en film när Mr K är med på ett spinning pass:D :D

Busfrö skrev:
2433640 Om de blir någon busgrupp så kan ja va raseleiter:tuttar

Älskar bus:pannkyss :pannkyss

Hoppas på fint väder annars tror jag att ja ska kolla på en film när Mr K är med på ett spinning pass:D :D
Då passar min grupp bra... kommer gå i lagom busfart....:tummenupp

Maffan skrev:
2434336 Då passar min grupp bra... kommer gå i lagom bussfart....:tummenupp

Bussfart är det när hela vägbanan används och det tar 10 år för att få upp hastigheten?

hmm

Någon som öh...he he...kanske vill...hmm..ha spätta imorrn på gazzet....??? Har haft en jäla skiiiit mc säsong knappt varit ute på vägarna...skyller allt på denis!!! För mer detaljer pm:a kan bli mycket skit snack ;)

Nåja har iallafall en mc nu :squid men den e ej inreggad ännu :mad: dubbel skiiiit...så om någon kanske vill ha en spätta så.... :tungan

The Fighter skrev:
2435254 Någon som öh...he he...kanske vill...hmm..ha spätta imorrn på gazzet....??? Har haft en jäla skiiiit mc säsong knappt varit ute på vägarna...skyller allt på denis!!! För mer detaljer pm:a kan bli mycket skit snack ;)

Nåja har iallafall en mc nu :squid men den e ej inreggad ännu :mad: dubbel skiiiit...så om någon kanske vill ha en spätta så.... :tungan

Pm några naken foto så kanske du kan få åka:D :D :D :D

Det blir klart till halvklart väder och uppehåll. Temperaturen blir +17 till +20 grader. Vinden blir måttlig, västlig till sydvästlig, 3 till 5 meter per sekund.

Busfrö skrev:
2435305 Pm några naken foto så kanske du kan få åka:D :D :D :D

Hmmmm, det är min sambo du vill ha nakenfoto ifrån....:fatta!

Är inte du snäll så skickar jag Mr.K för att ge dig lite manlig kärlek!!!

Last edited:
T509 skrev:
2435425 Är inte du snäll så skickar jag Mr.K för att ge dig lite manlig kärlek!!!
Är jag din Biatch eller??? Ska jag följa din minsta vink eller??? Äger du mig kanske??? Jag kan inte tro det!!!

TALK TO THE HAND!!!:arsele

Busfrö skrev:
2435572 MMMMMM me like boys dom vet hur man vill ha de:D :D :D :D :D
Hmmm, misstänkt länge att det finns vissa som kör bara för dom gillar killar i skin,,, kanske ska flytta denna diskussoinen till Robz dejt tråd...:D :tummenupp

Mr K skrev:
2435612 Är jag din Biatch eller??? Ska jag följa din minsta vink eller??? Äger du mig kanske??? Jag kan inte tro det!!!

TALK TO THE HAND!!!:arsele

Äger nej men du gör ju allt för mig älskling, jag vet att du vill ha mig gör du detta för mig så knaske :arsele .....

Busfrö skrev:
2435930 SSSSSSSSSSS nu är du tyst :fatta!

Du fan ja e desperat...säg inget till denis men....du får snart ett pm...lova får jag om jag....:-p

Inte lätt för en stackars ensam kvinna...ingen mc...och gubben e på Irland...vem ska ta hand om mig!!??!

The Fighter skrev:
2436031 Du fan ja e desperat...säg inget till denis men....du får snart ett pm...lova får jag om jag....:-p

Inte lätt för en stackars ensam kvinna...ingen mc...och gubben e på Irland...vem ska ta hand om mig!!??!

Jaha, när katten är borta så dansar råttorna på borden.... Visste att man ej kan lämna en kvinna utan koppel.

När jag kommer hem åker kättingen fram, inte fan ska du komma längre än spisen o sängen!!!!!!!!:argpådato

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT