Onsdagsgazzet™ - 6/7

Easy_Mike skrev:
nu börjar jag fan få riktig abstinens.... :(

var på röntgen idag..i "halvtid" kom sköterskan in och tryckte på exakt rätt ställe och frågade om det var där det gjorde ont :va
sen tog dom 3 bilder till där i olika vinklar :gnissla

undrar var där va för ngt :confused:

har order om att hålla mig "lugn" ett tag till :huvet

Det råkar inte vara något som satt mellan benen...
... Jag undrar vad det kan vara...
Tur att det är dokumenterat att där finns något..
:rofl

AleX skrev:
Det råkar inte vara något som satt mellan benen...
... Jag undrar vad det kan vara...
Tur att det är dokumenterat att där finns något..
:rofl

hohoho :rofl skitkul...

fick ngn jävla blyblära att placera maskinen i så den syntes inte där heller :tummenupp

tänkte att det var lika bra o göra sig ett namn hos RR.

Idag så kom jag inte så långt innan jag vurpa. :huvet vägen gick rakt med en sväng åt höger. Trodde ni körde rakt fram så jag placera mig för o köra rakt när jag såg en skymt av en hoj som körde på vägen som svängde av till höger. Sagt o gjort la ner lite fint för att klara svängen det gick bra tills mitt framhjul inte ville vara kvar o leka mer tack vare en fin grushög i mitten av korsningen.

Resultat. Inga kroppsliga skador förutom min stolthet(men den får man svälja) :4skrika

Hojen fick lite skråmor här och där men i körbart skick förutom broms pedalen (var hittar jag en sådan i veckan).

Tur i oturen var att det var en högersväng så har en halvkåpa sen brorsans vänsteromkullkörning. Toppkåpan var helt ny så det var synd sen brorsans förra vurpa. Kan nog lackeras om(någon som vet om det lönar sig?).

Och blåset fick sig en omgång.

Men men det är inte mycket värre än att lite pengar inte fixar det.

Ville bara tacka dom som stanna och kollade att jag var okej. Och hjälpte mig på rätt väg igen. TUMMEN UPP

Jag är nybörjare och jag lär mig varjedag. Var väl väntat o få en liten vurpa om man vill lära sig nya saker.

Men hann ju nästan komma ända till sjöbo. Och det var den roligaste körningen jag haft nånsin tack vare att man kunde se hur andra höll spår och varningar vid eventuella faror.

Ses nästa onsdag ifall jag hinner hitta en bromspedal :yoparty

Tracka inte ihjäl mig nu :7peta

malmo skrev:

vi har väl alla vart omkull mer elr mindre..
endel värre än den andre.. :yoparty

som sagts innan så gäller det bara att du själv är ok..ransakar dig vad som blev fel och provar igen :tummenupp

Var det ni som stog på Revinge rakan? Det var jag som körde förbi med en XR och vinkade. Hade precis varit och grusbusat 10mil. Hoppas ni hade trevligt för det hade jag! Peace m8s

Håller med de övriga... bara att hoppa upp igen och köra vidare :yoparty

Klart vi stannar när någon vurpar. Hojen såg ju inte så illa ut och i värsta fall går det ju att köra utan bromspedal, använder ju inte bakbromsen så ofta.

Som sagt, det viktigaste är att du inte skadade dig, så ses vi en annan ons :tummenupp

kowal skrev:
Var det ni som stog på Revinge rakan? Det var jag som körde förbi med en XR och vinkade. Hade precis varit och grusbusat 10mil. Hoppas ni hade trevligt för det hade jag! Peace m8s
om polisen var där var vi där oxå .......

malmo skrev:
Ses nästa onsdag ifall jag hinner hitta en bromspedal :yoparty

Klart du inte trackas, men vad ska du med pedalen till :va :va :va

Ska kolla om min hoj har en,, vet ej :7peta

Skit i den kom jag på,, kör ändå gosse :yoparty
Tur att det gick bra för dig, men hojen e ju coolare med litta BATTLESCARZZZ

Mr K skrev:
om polisen var där var vi där oxå .......
Dom var fan UBERALLES idag!! Vi kom inte mer än 1km från Revinge så stanna dom oss igen,, men litta varvningar förbi stenhuttar huset var nästa obligatorisk.. :hihi

Tackar för ett bra gazz Mista K,, nästa runda kan man finna sig som samlare igen.. :tummenupp

malmo skrev:
tänkte att det var lika bra o göra sig ett namn hos RR.

Idag så kom jag inte så långt innan jag vurpa. :huvet vägen gick rakt med en sväng åt höger. Trodde ni körde rakt fram så jag placera mig för o köra rakt när jag såg en skymt av en hoj som körde på vägen som svängde av till höger. Sagt o gjort la ner lite fint för att klara svängen det gick bra tills mitt framhjul inte ville vara kvar o leka mer tack vare en fin grushög i mitten av korsningen.

Oljeröken hade slutat helt vad jag kunde se när vi vek av mot Sövde så hoppas att det bara var något tillfälligt. Nästa onsdag är du med och kör hela rundan :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman