Onsdagsgazzet™ 5/5

vilken hastighet skulle gruppen i lördags räknas till?

dessvärre inte för STONE FULL har den :D be honom

Är tyvärr på jobb och ska inte hem om, så ingen kamera idag:huvet Plus att Mr K har minnet för han skulle ladda upp filmerna. Men har inte sett någon uppladdning någonstans:krama

Yeeeeey! :banana

Jag ska dejta ikväll, på onsdagsgazzet! :banana

Ta det lynt mellan Häckeberga slott och Rockarp, nåt spån har fyllt igen alla hål i vägen med grus/sten i ungefär samma färg som asfalten, gav mig en fin sladd "rossi-style" :eek:

Jag kan ta med minnet

Har ändå inte kameran med mig.:tummenupp
Plus att om jag tappar mobilen när ja kör båge så lär jag bli av med ett minne lika stort som en flugskit.:D

Kan ta en "långsam" närmare mellan om behov finnes.:tummenupp
men kör helst med aidem:krama:yoparty

Raijslaiters:

1. aidem snabb/mellan
2. henke hå ganska lagom snabb
3. Nilssson_ mellan/mellan-mellan
4. stone cold/vixen mellan/långsam
5.

Last edited:
Ta det lynt mellan Häckeberga slott och Rockarp, nåt spån har fyllt igen alla hål i vägen med grus/sten i ungefär samma färg som asfalten, gav mig en fin sladd "rossi-style" :eek:

Tack för upplysningen! :tummenupp
Vars exakt är detta placerat, rent geografiskt!? :va

Har ändå inte kameran med mig.:tummenupp
Plus att om jag tappar mobilen när ja kör båge så lär jag bli av med ett minne lika stort som en flugskit.:D

Kan ta en "långsam" närmare mellan om behov finnes.:tummenupp
men kör helst med aidem:krama:yoparty

Bara för att du inte ska få köra med aidem ska jag personligen se till att du får ta en grupp. :tungan

Det var ju tusan vad du sprider ut dina saker, en kamera hos SC, ett minne hos Mr_k och snart ett USB-minne hos mig.

Skärpning grabben :D

ja det är knappt sant så generös man är.. man ska väl dela med sig :tummenupp Nästa gång lånar jag nåt spännande - ett hagelgevär så jag får tyst på den moppen som står och burnar här utanför tex. Kan ju inte göra mitt "innanonsdagsgazzmeditation" snart dags torka av visiret - nåt ska ju vara rent

20:52 ska den gå ner men Venus går ner 23:41 så om man kör på det så är det ljusare längre!

Vilken tid går solen i ned ikväll?
Ljust eller mörkt visir?
Mörkt, ALLTID Mörkt.
Ger en tillfälle på o träna sena inbromsningar på kvällen när man bara ser 20m framför sig :tummenupp

*/ ?>
Back