Onsdagsgazzet™ 4/6

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Samling på Statoil i Staffanstorp 17.30
Avfärd 18.00
unclesam.gif

Läs gärna detta om du är ny på gazzet

Vid regn så trimmar vi.

Ni som kan vara raijslaiters kan skriva nedan. (Copy/paste).

Raijslaiters:

1.
2.
3.
4.
5.

Onsdag 4 juni
Nykterhetskontroll, Helsingborg, Ystad
Hastighets- och bilbälteskontroll, riksväg 23, Kristianstad, Ystad

Det blir klart väder och uppehåll. Temperaturen blir +17 till +20 grader. Vinden blir svag, sydostlig, 2 till 4 meter per sekund.

Blir mecaraceway (stavning?) denna veckan. Börjar kännas lite slentrian med sjöborakan nu.. :)

glöm inte att vi träffas i Eslöv på Statoil nästa vecka

Låter riktigt bra !!!:tummenupp
Om ni är i behov av raijslajters så kan jag ta en grupp. Vad blir målet på "eslövsrundan" ?
Ha det fint så ses vi om en vecka..

Det blir klart väder och uppehåll. Temperaturen blir +18 till +21 grader. Vinden blir svag, sydostlig, 2 till 4 meter per sekund.

Thx för gazzet idag. Här kommer 2 bilder, den ene är på "Dagens loooooooooooooooooooooooooooser", -jauuauaug sköt diffffffen. Jo, alla vi på första parkett såg det :klappar Grabben ville ju så gärna lägga en burnis med sin grymma volvo 242, Hem och öva...

Bifogat

• DSC00009.JPG
    DSC00009.JPG
    65.7 KB · Visningar: 98
  • DSC00010.JPG
    DSC00010.JPG
    157.5 KB · Visningar: 106
Last edited:
Thx för gazzet idag. Här kommer 2 bilder, den ene är på "Dagens loooooooooooooooooooooooooooser", -jauuauaug sköt diffffffen. Jo, alla vi på första parkett såg det :klappar Grabben ville ju så gärna lägga en burnis med sin grymma volvo 242, Hem och öva...

Dagens bästa. Allt gick bra i Snabb. Tackar PGH och Lomac som raijslaitade i de andra grupperna:tummenupp

Hadde lite otur
Först glömde jag stänga cutsen så den o ciggen flö åt helvete :huvet
sen tappade jag konsentraionen och missade att vägen svängde landade tryckt på åkern. fick köra en 500m innan jag hittade vägen igen.
Sen fick jag värsta släpet på framhjulet, men lyckades rätta upp hojen. Men där var dennadära åkern igen så det var bara till och fortsätta ut i halmen eller vetet eller vad det nu var :va

Tack till ni som stannade och väntade på mig när jag var på äventyr:såjaponken

Last edited:
Dagens bästa. Allt gick bra i Snabb. Tackar PGH och Lomac som raijslaitade i de andra grupperna:tummenupp

Lomax :) stavas det

Jag tycker det gick så där i mellan .. många hade svårt att hänga på fast jag långa stunder satt och tittade bakåt ..

jag har dock ett förslag .. om att ha kanske 1 grupp till

t.ex
1. Mellan-slö ( för de som inte palla erkänna att de igenteligen ska köra långsamma gruppen)

2. Mellan-Snabb ( för de som inte e snabba nog för snabb men ändå kan hålla ett jämt bra tempo genom häckeberga dvs Mellan-gruppen)

jag har dock ett förslag .. om att ha kanske 1 grupp till

t.ex
1. Mellan-slö ( för de som inte palla erkänna att de igenteligen ska köra långsamma gruppen)

2. Mellan-Snabb ( för de som inte e snabba nog för snabb men ändå kan hålla ett jämt bra tempo genom häckeberga dvs Mellan-gruppen)

Så har vi det ibland när det är fler folk. Det svåra är att få rajslaiters att ställa upp.

:)

Sant .. men jag e på igen ..

Vill verkligen köra min runda .. i bra tempo ... ha ha ha

jag ställer upp nästa gång vi gör mot Sjöbo.

kanske kan jag även få visa dig K min specialare?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon