Onsdagsgazzet™ 4/11

Halkar in på ett bananskal (eller om det var snön som ryktas ha kommit...).
Är quizen "electropopig" eller ren allmänbildning (som om det är nån skillnad då? :D).

Haha!!
Well, av hävd så avslöjas aldrig temat i förväg, så att folk med moderna telefoner inte ska hinna bokmärka lämpliga sajter. Dock, vi gör vår grej för att underhålla (för det är kul) och det är inte ball med totalt insnöade (!) frågesporter. Så, vi utvecklar quizzar som alla kan vara med på - och ha roligt med. Allt går ut på att ha kul! Vi gillar det, vi gillar att vara glada och se andra vara glada och göra så att vi ser andra vara glada! Tjoho!!

:) :) :)

Jag måste ju köra bil, så jag får skippa alkoholen.. :(

Nästan exakt samma.. :) Pappsen fyller år, så vi ska äta med honom bara, sen är jag på. Slipper ju du ta bussen också.

Slå en signal när du är på G. Jag är sminkad och klar efter 1900 :tummenupp

Herr K : inte orolig, du går i VIP-kön. :D

Finns där ingen VIP kö nu så blir jag sur .... :mad::arsele:yoparty:banana:död:brinnerup:huvet

Last edited:
Läste nått om öl!? Jag vill oxå ha öl, swish får köra skåne runt. Hahaha

Läste nått om öl!? Jag vill oxå ha öl, swish får köra skåne runt. Hahaha

Betalar du soppan kan jag köra dig hem. Eller om du lovar att ge tillbaka en annan gång.
Men hämta dig hinner jag nog inte, så då får du ta tåget. :)

Betalar du soppan kan jag köra dig hem. Eller om du lovar att ge tillbaka en annan gång.
Men hämta dig hinner jag nog inte, så då får du ta tåget. :)

Får nog hoppa, e redan bort bjuden till en kompis idag. Have fun children :tungan

Tack till raijslaiter Android för ett fantastiskt gazz! K höll som vanligt tempot uppe och Schwing stöttade oss alla med bravur! Härligt!! Nu har jag skallebank :yoparty

Tack till raijslaiter Android för ett fantastiskt gazz! K höll som vanligt tempot uppe och Schwing stöttade oss alla med bravur! Härligt!! Nu har jag skallebank :yoparty

Haha, skallebank borde K ha också! Han sussade så sött i bilen på vägen hem! :hihi

Tack för en trevlig kväll, trots mindre bra musik. ;)

Tack själv, ett nöje och en ära!

Vafan! Jag gnäller inte på din musik, ålahue! Jag spelar den till och med - men inte på min onsdagsklubb :tungan
Tack och lov är smaken som baken. Och det var knökfullt ändå igår :banana

Enda anledningen till att du inte gnäller på den är ju att du aldrig hade hört talas om något av banden jag rabblade. ;)

Jag hade trevligt, även om jag bara kunde 1 (kanske 2?) frågor av quizen... :D

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...