Onsdagsgazzet™ 31/8

gr0dan

Radical Riders
Gick med
28 Jun 2010
Ort
Lund
Hoj
Ktm sxf 250 2011
Tackar för en trevlig tur! :tummenupp
Tackar för det trevliga matsällskapet också!
 

MrsRR

Utan lem
Gick med
5 Jul 2006
Ort
Vellinge
Hoj
En något söndrig BMW
Tack för ett trevligt något liiiite blött gazz.:)
Tack även för eskorten till o från Svalöv(hade aldrig hittat hem i det mörkret) Det gick saktare o saktare ju närmare hemmet man kom, visiret var mörkgrått av lera o skit:skrämd
 

CoBz

Trajumf!
Gick med
18 Jan 2011
Ort
Söderut
Hoj
Daytona 675, Honda CRF150R Minimotard
Tack för turen igår. Det var jävligt roligt tills det lilla missödet inträffade. Men tusen tack till alla vänliga människor för allt stöd och alla råd igår. Jag mår iaf hyfsat idag, lite blåmärken och skallebank, annars tror jag att allt funkar.

Ett speciellt stort tack till Dennis för en fantastisk hjälpinsats. Hojen är hemma om än lite stukad. Jag är fan rörd över hur hjälpsamma människor som jag aldrig träffat innan kan vara. Jag vet inte riktigt hur jag ska tacka dig, men TACK! Jag hoppas verkligen att vi kan köra igen inom kort, även om säsongen nästan är slut.
 

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Ort
Skurup
Hoj
Honda VFR 800F -15
Det gick saktare o saktare ju närmare hemmet man kom, visiret var mörkgrått av lera o skit:skrämd
Jag kan rekommendera alla att fixa en liten microfiberduk från närmsta affär för 9.80 att ha i fickan när man är ute. Gärna lätt fuktad i en ände (förvara i plastpåse i så fall ;) )
 

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Ort
Skurup
Hoj
Honda VFR 800F -15
Jag hoppas verkligen att vi kan köra igen inom kort, även om säsongen nästan är slut.

Hela September kvar. Det är nu det börjar bli intressant att köra ;)

Kolla som sagt upp det där med lånehoj så att du kan börja bearbeta dina spöken så fort som möjligt (det är för övrigt KNIX på Lockarp nu på Lördag med drop-in för eftersläntare :tummenupp).
 

m akeszon

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2009
Ort
Eslöv
Hoj
KTM SD -09, Honda cbr 900 rr -98
Tack för turen igår. Det var jävligt roligt tills det lilla missödet inträffade. Men tusen tack till alla vänliga människor för allt stöd och alla råd igår. Jag mår iaf hyfsat idag, lite blåmärken och skallebank, annars tror jag att allt funkar.

Ett speciellt stort tack till Dennis för en fantastisk hjälpinsats. Hojen är hemma om än lite stukad. Jag är fan rörd över hur hjälpsamma människor som jag aldrig träffat innan kan vara. Jag vet inte riktigt hur jag ska tacka dig, men TACK! Jag hoppas verkligen att vi kan köra igen inom kort, även om säsongen nästan är slut.

I detta gänget tar vi hand om varandra ;)
 

FunkyFreak

Våga vägra Facebook
Gick med
25 May 2007
Ort
Skåne
Hoj
(R1 -09 Såld), S1000RR -10 Till Salu, GSXR1100W -98
Tackar för ett härligt blött gazz Mr K o mini K, de va gött så det stänkte om det:)

Är nästan säker på att Godzillas lillebror var på fiket och visa vart kaffekopparna skulle stå:D

Mysigt gästande med MissFiii, MrsRR, gr0dan, Lasseluring81 på Svalövs Pizzeria. Där blev det kokta fläsket stekt..:D
ja ja swensk saalaami:va:D

Hemvägen blev minst sagt intressant... imellanåt försvann du MrsRR. Fick vrida huvet i alla tänkbara vinklar bara för att få en pejling på dig, så geggigt visir man hade:confused::tummenupp:confused::tummenupp

Tack för turen igår. Det var jävligt roligt tills det lilla missödet inträffade. Men tusen tack till alla vänliga människor för allt stöd och alla råd igår. Jag mår iaf hyfsat idag, lite blåmärken och skallebank, annars tror jag att allt funkar.

Ett speciellt stort tack till Dennis för en fantastisk hjälpinsats. Hojen är hemma om än lite stukad. Jag är fan rörd över hur hjälpsamma människor som jag aldrig träffat innan kan vara. Jag vet inte riktigt hur jag ska tacka dig, men TACK! Jag hoppas verkligen att vi kan köra igen inom kort, även om säsongen nästan är slut.

Men haj po daj! Ja det var härligt att få höra att du är OK... De e bara på det igen så fort du kan:tummenupp
 
Last edited:

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Så pass. Så det är han man ser på en nyare blå Yamaha 125?

Noop, han har en äldre Honda NSR 125

attachment.php
 

T509

Spondon rider!!!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Malmo
Hoj
Spondonbygge, vikt: 168kg tankad o klar! GSXR 750 -03
Detta fick man som tack för hjälpen!!! Det kommer att värma nu när det är lite kallare! Tack Alex!
 

Bifogat

  • ImageUploadedByTapatalk1315047104.576583.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1315047104.576583.jpg
    28.4 KB · Visningar: 22
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top