Onsdagsgazzet™ 31/8

Tackar för en trevlig tur! :tummenupp
Tackar för det trevliga matsällskapet också!

Tack för ett trevligt något liiiite blött gazz.:)
Tack även för eskorten till o från Svalöv(hade aldrig hittat hem i det mörkret) Det gick saktare o saktare ju närmare hemmet man kom, visiret var mörkgrått av lera o skit:skrämd

Tack för turen igår. Det var jävligt roligt tills det lilla missödet inträffade. Men tusen tack till alla vänliga människor för allt stöd och alla råd igår. Jag mår iaf hyfsat idag, lite blåmärken och skallebank, annars tror jag att allt funkar.

Ett speciellt stort tack till Dennis för en fantastisk hjälpinsats. Hojen är hemma om än lite stukad. Jag är fan rörd över hur hjälpsamma människor som jag aldrig träffat innan kan vara. Jag vet inte riktigt hur jag ska tacka dig, men TACK! Jag hoppas verkligen att vi kan köra igen inom kort, även om säsongen nästan är slut.

Det gick saktare o saktare ju närmare hemmet man kom, visiret var mörkgrått av lera o skit:skrämd
Jag kan rekommendera alla att fixa en liten microfiberduk från närmsta affär för 9.80 att ha i fickan när man är ute. Gärna lätt fuktad i en ände (förvara i plastpåse i så fall ;) )

Jag hoppas verkligen att vi kan köra igen inom kort, även om säsongen nästan är slut.

Hela September kvar. Det är nu det börjar bli intressant att köra ;)

Kolla som sagt upp det där med lånehoj så att du kan börja bearbeta dina spöken så fort som möjligt (det är för övrigt KNIX på Lockarp nu på Lördag med drop-in för eftersläntare :tummenupp).

Tack för turen igår. Det var jävligt roligt tills det lilla missödet inträffade. Men tusen tack till alla vänliga människor för allt stöd och alla råd igår. Jag mår iaf hyfsat idag, lite blåmärken och skallebank, annars tror jag att allt funkar.

Ett speciellt stort tack till Dennis för en fantastisk hjälpinsats. Hojen är hemma om än lite stukad. Jag är fan rörd över hur hjälpsamma människor som jag aldrig träffat innan kan vara. Jag vet inte riktigt hur jag ska tacka dig, men TACK! Jag hoppas verkligen att vi kan köra igen inom kort, även om säsongen nästan är slut.

I detta gänget tar vi hand om varandra ;)

Tackar för ett härligt blött gazz Mr K o mini K, de va gött så det stänkte om det:)

Är nästan säker på att Godzillas lillebror var på fiket och visa vart kaffekopparna skulle stå:D

Mysigt gästande med MissFiii, MrsRR, gr0dan, Lasseluring81 på Svalövs Pizzeria. Där blev det kokta fläsket stekt..:D
ja ja swensk saalaami:va:D

Hemvägen blev minst sagt intressant... imellanåt försvann du MrsRR. Fick vrida huvet i alla tänkbara vinklar bara för att få en pejling på dig, så geggigt visir man hade:confused::tummenupp:confused::tummenupp

Men haj po daj! Ja det var härligt att få höra att du är OK... De e bara på det igen så fort du kan:tummenupp

Last edited:
Så pass. Så det är han man ser på en nyare blå Yamaha 125?

Noop, han har en äldre Honda NSR 125

attachment.php

Detta fick man som tack för hjälpen!!! Det kommer att värma nu när det är lite kallare! Tack Alex!

Bifogat

• ImageUploadedByTapatalk1315047104.576583.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1315047104.576583.jpg
    28.4 KB · Visningar: 22
Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten