Onsdagsgazzet™ 30/6

VAD HÄNDER INTE I ESLÖV ?? :yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty

Nu fick vag en bild i min hjärna på Nilssson_ i hängslebyxor (bara ena hänget knäppt), bar överkropp, 2 tänder kvar i flabben, drickandes hemkört ur en marmeladburk och spelandes på banjon .......

image001.jpg

Gissa vem som är Nilssson_:tummenupp

Stort tack från både mig och dottern som gjorde sitt premiärgazz idag :tummenupp

Hon är definitivt taggad på fler.

Nu fick vag en bild i min hjärna på Nilssson_ i hängslebyxor (bara ena hänget knäppt), bar överkropp, 2 tänder kvar i flabben, drickandes hemkört ur en marmeladburk och spelandes på banjon .......

image001.jpg

Du måste vara inihelvete kär i mig.. Du ser alltid mig i bilder i ditt huvud (som du mer än gärna delar med alla andra) ;) :D

Men självklart är jag den feeide till höger :)

image001.jpg

DET är Eslöv. Mest spännande i eslöv är sockerbruket som inte ligger där ens ...

Stort tack från både mig och dottern som gjorde sitt premiärgazz idag :tummenupp

Hon är definitivt taggad på fler.

låter bra ju :)

Last edited:
Tack alla i Långsam långsam (aka lukta på blommorna-gruppen) för en jättetrevlig tur!
Kul å köra ny typ av hoj, det gick rätt bra även om man hade möghacka!

DET är Eslöv. Mest spännande i eslöv är sockerbruket som inte ligger där ens ...

låter bra ju :)

Jo hon har tjatat om att få åka innan och det blev ju inte mindre nu när hon har testat :D

Jag tänker inte heller klaga, då är det ju helt plötsligt mer än varannan vecka man kan köra :tummenupp

*/ ?>
Back