Onsdagsgazzet™ - 29/3 - PREMIÄREN!!!

TheDude skrev:
2045155 Mavve: DU BEHÖVER MER VAX!!!! :D
Säg det till min frisör istället! Jag bestämmer fan inte hur jag är klippt. :mad:

Påhopp..... :gnissla

Bilder på den lilla tappra premiärskaran.
Ni kan ju försöka lista ut hur vi fick ihop deltagarantalet. :D

Turen gick från Matoil (där vi för övrigt fick besök av två söta poliser, dom erkände dock att dom inte var där för vår "skull"). Rundan gick sedan via fina vägar till Flygrakan. Vi MÅSTE bara tacka caféet för att dom håller öppet för oss! :tummenupp :tummenupp :tummenupp
Dom ser oss gärna där nästa onsdag också.

EDIT: Vi behöver inte skylta med våra vägval. Annorlunda med anonyma gazzkartor. Ingen fara skedd. :tummenupp

Bifogat

• OG 060329_1.jpg
    OG 060329_1.jpg
    111.8 KB · Visningar: 178
  • OG 060329_2.JPG
    OG 060329_2.JPG
    118.4 KB · Visningar: 163
  • OG 060329_3.JPG
    OG 060329_3.JPG
    102.8 KB · Visningar: 178
Last edited by a moderator:
Maverick_ou812 skrev:
...Dom ser oss gärna där nästa onsdag också.

på tal om cafet snacka lite när jag gick inom snabbt igen..tydligen har de blivit tillfrågade av visa mc-företag om de skulle kunna få stå där. De skulle d vara några få företag ENBART mc-grejer och till HUMANPRISER nåt annat ville hon inte ha dit men hon undra om vi var intresserad av att ha dit nåt. så va säger ni intressant eller inte?

Maverick_ou812 skrev:
2045004 Det där var ju piss!! Hoppas allt löser sig för honom. Du uppdaterar oss ASAP?
Offcourse ;)

Tur att dom hade I-net my boy ;) ta nu ölen och "chill" surfra lite, sen nighty nighty

//Cel

billigt för han dyrt för mig, :) jag ska iväg och hämta han nu :) ska du med?

Kul att se lite bilder från Staffanstorp! men ärligt talat ser det bara kallt och deprimerande ut...

Fin hoj den där gröna ju :)

Hmm så dom har öppnat på Rakan. Tja då drar man dit nästa onsdag :)

OK då kankse man skulle hänga med er stora o snabba grabbar fast jag är lite blyg av mig :wiggle

Deagol skrev:
2047369 OK då kankse man skulle hänga med er stora o snabba grabbar fast jag är lite blyg av mig :wiggle

Jag är med rädd för dom stora grabbarna. Vet inte om man vågar köra med dom. :7peta

Annars får vi som njuter av naturen åka en timme innan så är vi samtidigt på rakan

Jupp trött på att köra fort o gata ger inte så mycket längre. Missade SRW oxå så man lider litta nu i år :( får bli BKK på knudan istället :)

det e lugna grisen Deagol..
Du kan hänga på mig när jag ska dit...
jag brukar vara på varje Gazz...
och några stora farliga grabbar har jag inte sett röken av...storväxta möjligen :hihi
Mr K e ganska kortvuxen av sig.. :pannkyss
Och när det gäller snabba så..ja den debatten pågår för fullt och har gjort så de senaste åren..vem e snabbast?
inte bevisar vi det på allmänna vägar iallafall...inte under ett Gazz..
Där framhävs istället kunskapen av att själv bedämma vilken hstighet som känns bekväm för just dig..
Jag personligen kör mer än gärna i 0.95 gruppen med min lilla 600.
och jag vet flertalet som kör 0.5 gruppen med litershojar o större..
så känn inte prestationsångest utan häng med.
Ransaka dig själv och välj inte den gruppen som du tror du passar i...välj den under ,Iallafall 1:a gången du åker med oss,för att kolla tempot.Vi hade allt förmånga "Hjältar" som klarade sig med blotta förskräckelsen förra säsongen..några brutna ben o massvis med matriella skador. :huvet
Du och alla andra är hjärtligt välkommna.
Jag tar mig tid till nästa Gazz..om vädret tillåter :tummenupp

EDIT: Min säsong har idag startat..hojen är nu i dagligt bruk :tummenupp

Last edited:
Mr K skrev:
2048225 Vi e ju inte så himla farliga .... :va

Ja, har ni bara käkat precis innan är det väl mindre risk att ni bits? :D

Men jag kan intyga att de inte är så farliga, Deagol. Man kör efter sin egen förmåga och de väntar tålmodigt på andra som inte kör bland de första. Riktigt kul är det iaf. Har lärt mig många härliga vägar tack vare att jag kört med dem de gånger jag kört. :)

TouchMan65 skrev:
2048374 Ja, har ni bara käkat precis innan är det väl mindre risk att ni bits? :D

Men jag kan intyga att de inte är så farliga, Deagol. Man kör efter sin egen förmåga och de väntar tålmodigt på andra som inte kör bland de första. Riktigt kul är det iaf. Har lärt mig många härliga vägar tack vare att jag kört med dem de gånger jag kört. :)

VAd jag har förstått i bl a Ninja-forumet så är inte farten något problem för Mr Deagol :D

El Garto skrev:
2048396 VAd jag har förstått i bl a Ninja-forumet så är inte farten något problem för Mr Deagol :D

Öhhhhh kan vara svårt att hitta ibland sexan bara.

Hmmm 276 276 276 :va fan slö hoj det här

Iväg o bänka den jodå allt helt ok :va :va

Öhhh kollade filmen hmmm varvräknaren såg vääääääääääääldigt bekant ut för 5:an.

HE HE GLÖMT SLÄNGA IN SEXAN

Sen gick den upp till 299 tan några problem.

Men det var då det. Nu e det inge kul längre det skall helst svänga litta och utan rullgrus o mötande bilar. Dvs bana

Men Visst Mike jag hakar på o kör i 0,0000000000000001 gruppen :banana

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...