Onsdagsgazzet™ - 27/7

xyx skrev:
Ett resultat av omkörningar av bilar som blockerade mitt på vägen samt full gas på rakor, skulle jag vilja påstå :7peta :tungan

Aaaaja, Maffan är då lika kåplös som du, så jag vet att han inte blastar på för fullt ute på rakorna... i alla fall gjorde inte jag det. Sen hakade du ju på hur bra som helst också, var väl lite värre för folket bakom dig kanske. Men roligare är det i alla fall när det är såhär små grupper! :banana

....ni överskrider väl ej gällande hastighetsbegränsningar under gazzen, pojkar? :ajjabajja :1pajas

xyx skrev:
Är det inte meningen att man ska köra långsamt och sittandes, när man stunt wheelar?
Tycker alla drar full spetta ståendes på revinge och sjöborakan. :tungan :7peta

Disclaimer: Själv kan jag med nöd och näppe powerwheela 30cm i 2an. :D
Aldeles riktigt. Jag är ingen stuntare utan en bakhjulskörare med lite vilja att stunta. Är man duktig så kör man sakta men då måste man ofta dreva ner hojjen så kraftigt så att den blir okörbar på gata.
Att köra sakta med en originaldrevad hoj är en merit :tummenupp

Mr K skrev:
Aldeles riktigt. Jag är ingen stuntare utan en bakhjulskörare med lite vilja att stunta. Är man duktig så kör man sakta men då måste man ofta dreva ner hojjen så kraftigt så att den blir okörbar på gata.
Att köra sakta med en originaldrevad hoj är en merit :tummenupp

Rigge :fakta

yoohan skrev:
Instämmer helt! Fin fint gazz! Gick hyffsat undan bakom Maffan-mannen också! Blev en liten ensam duo i täten från stund till stund, kanske flåsade vi på i det övre mellantempot? Nåja, väl mött nästa onsdag! :banana

Jag får ta det lite lugnare då nästa gång,, gruppen ska trotts allt hållas ihop någorlunda.. Får iofs se OM jag kan komma,, sålde hojen :banana :banana

Så nu är det fritt fram att sälja hoj till mig,, Streetfighter objekt eller SM.. :tummenupp

Maffan skrev:
...... sålde hojen :banana :banana

......

NEEEEEEEJJJJJJ!!!!! :fatta! :fatta! :gråta

vafan...skit....hade psis övertalat sambon om att det var ett så jävla bra köp.....

:huvet :huvet :huvet

EDIT: finns 2 feta streetfighters i eslöv/blocket :tummenupp

Maffan skrev:
Jag får ta det lite lugnare då nästa gång,, gruppen ska trotts allt hållas ihop någorlunda.. Får iofs se OM jag kan komma,, sålde hojen :banana :banana

Så nu är det fritt fram att sälja hoj till mig,, Streetfighter objekt eller SM.. :tummenupp

Cool :)

Köp min R1! 37K prutat o klart, kompispris :)
Perfekt fighterbygge.

Kay skrev:
Cool :)

Köp min R1! 37K prutat o klart, kompispris :)
Perfekt fighterbygge.
Den blir nog min ska du se.. :D

Ska bara ta bort plasten och anti gay:a tanken så.... :rofl
Hörs på måndag... :tummenupp

Maffan skrev:
Den blir nog min ska du se.. :D
Ryktet går att den R1:an har gått fler mil på bakslangen än med bägge i backen :D
(Om framdäcket fortfarande är original, så stämmer det...)

/Blir själv sugen, hmmmm

Back