Onsdagsgazzet™ 23/9

Måste tyvärr backa för morgondagens gazz :(
kalas i släkten ist :huvet

Ses i sjöbo, kommer vara däär tidigare och försöka knäppa ngr bra bilder:D

lägger upp dom senare, i Bilder tråden här i Forumet är tanken:tummenupp

kommer såklart som vanligt !! :)
Så länge de inte e rimfrost eller ösregn :gnissla

Riktigt nice väder nu på morgonen, får verkligen hoppas det håller i sig..:banana

Klart det ska hålla sig. Blir intressant idag. Rekade runda igår. Löv har börjat falla ner och en del grus o jord finns på sina ställen. Men än ser det lovande ut. :)

Vi skulle kanske kunna få lite fler namn på listan. Slipper vi klydda med rajslaiters så har vi chans att komma iväg kl 18. :fakta

Ni som kan vara raijslaiters kan skriva nedan. (Copy/paste).

Raijslaiters:

1. aidem - mellan
2.
3.
4.
5. Bezerk - Långsam (ev spider69)

Last edited:
Jag håller med dig. Kanske dax att RR tidigarelägger sitt gazz...?

Diskussionen brukar dyka upp ungefär så här års varje år.

Jag lägger den gärna 30-60 minuter tidigare men dom som inte har flextid brukar inte vara lika glada för det.

Solen går idag ner kl 19:01 i Sjöbo och det torde vara ljust minst en halvtimme efter det så kör man inte extremt långa rundor så lär man hinna fram i ljus. Men hem blir det nog mörkt. :brinnerup

Jag lägger den gärna 30-60 minuter tidigare men dom som inte har flextid brukar inte vara lika glada för det.

Solen går idag ner kl 19:01 i Sjöbo och det torde vara ljust minst en halvtimme efter det så kör man inte extremt långa rundor så lär man hinna fram i ljus. Men hem blir det nog mörkt. :brinnerup

Hem har det ju blivit mörkt i flera veckor, men det kan ju kvitta, man tar ju stora vägar då.

Klart det ska hålla sig. Blir intressant idag. Rekade runda igår. Löv har börjat falla ner och en del grus o jord finns på sina ställen. Men än ser det lovande ut. :)

Vi skulle kanske kunna få lite fler namn på listan. Slipper vi klydda med rajslaiters så har vi chans att komma iväg kl 18. :fakta

Ni som kan vara raijslaiters kan skriva nedan. (Copy/paste).

Raijslaiters:

1. aidem - mellan
2. Black-wolf666 - mellan (om utan bromskloss)
3.
4.
5. Bezerk - Långsam (ev spider69)

Skulle det vara dåligt med raijslaiters kan jag ta en mellan om inte min älskade
bromskloss ska med.. :yoparty

Du kan väl leda en med henne bakpå också...? =)

Jo det e sant,:tungan Men vill gärna inte första gången...
Men fick precis besked att hon inte ska med.
Så behövs det så ställer jag upp..:yoparty

Nej, jag hade inte tänkt vara i Gbg denna helgen men nu visade det sig att släkt är o hälsar på, och nu är ju inbjudan stängd till festen.
Blir nog en massa annat o göra ändå :tummenupp

Sällan fel att träffa släkten sin. Du kan kanske komma till snövit efter att jag gått. Tänkte nämligen eventuellt bara kika förbi en timme eller två.

Låter som en bra idé tycker jag. Även om jag råkar vara en av de som kommer lite sent ibland. Förutom förra veckan då jag tydligen var en av de första sju.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park