Onsdagsgazzet™ - 23/8

GSXR Junior skrev:
2402347 Tror fan jag ska göra nåt (för denna säsongen) ovanligt! Jag kommer!

Fast bara om jag kan åka med någon hem, för fanskapet lär väl inte starta igen om jag stannar.
Det får jag ta, har ju knappt kört denna säsong! Den får stå där den stannar så hämtar jag den på torsdag.
Du kan åka på mig hem om den inte startar... Om ni berättar var ni hamnar,,, Skicka SMS som sagt,, jag kommer i ur o skur...

jag har fortfarande ingen barnvakt så jag vet inte om jag kan. jag kommer dock till statoil hur som helst om det inte öser ner. /mr k på toa via Mobilen

Med tanke på att det mer än spöregnar i Malmö just nu
så hoppar jag denna onsdagen.
Fan att det skulle regna så jävla mkt idag :mad:

Ses nästa onsdag!!

Jag körde precis hem till Staffanstorp från Malmö i värsta regnet med hoj ... (tack LIDLs regnställ för 179kr) .... Uppehåll i Staffanstorp nu men blött satan.
Om ni gazzar är ni tuffa.:yoparty Regnar det inte kommer jag ner till Statoil vid 1745

Varför massa gnäll,här nere i syd är det torrt o fint,soligt men blåsigt.

Och det är just nu vid kl 17 tiden.

Kör ner till Smyge eller nåt o ta Er en glass osv :)

Jag njuter då av det fina vädret :tungan

Mötte en blöt Mr K mellan Staffanstorp och Malmö, på väg hem från stugsemester uppåtlandet.
Satt själv i bil, vilket jag var glad för just då iaf.

Hoppas du torkat, Mr K!

xyx skrev:
2403209 Mötte en blöt Mr K mellan Staffanstorp och Malmö, på väg hem från stugsemester uppåtlandet.
Satt själv i bil, vilket jag var glad för just då iaf.

Hoppas du torkat, Mr K!
Regnstället e bra:tummenupp

5st vid statoil ....... 2st på bild

Bifogat

• DSC00122 (Large).JPG
    DSC00122 (Large).JPG
    98.6 KB · Visningar: 154
Så farligt var väl inte vädret?
Jag var en av de fem,fyra av oss körde till Eslöv och möte upp några där sen blev det lite småvägar och tillslut sjöborakan,inget regn och nästan bara torra vägar.

Så farligt var vädret... Det piskade ner regn här i Malmö i alla fall.
Höll upp i några minuter för att sedan ösa ner igen.
hade det bara duggat lite hade jag lätt tagit mig till Staffanstorp ändå!

C.Persson skrev:
2403686 Så farligt var väl inte vädret?
Jag var en av de fem,fyra av oss körde till Eslöv och möte upp några där sen blev det lite småvägar och tillslut sjöborakan,inget regn och nästan bara torra vägar.

vi samlades upp ett bra gäng från Eslöv vid halv sju tiden. Fina vägar samt perfekt bakhjulsväder i Sjöbo, vindstilla samt helt torra vägar :D . :tummenupp

Eddi skrev:
2402356 åk på mig annars bara.. kör ändå långsam grupp så sakta som jag kör :)

fast klart det är piss väder.. så vet inte om man ska :va

Men om jag gillar fart då :tungan

Det blev inget för oss iallafall :argpådato men självklart ska det vara sol idag och inte igår:argpådato

jente skrev:
2405095 Men om jag gillar fart då :tungan

Det blev inget för oss iallafall :argpådato men självklart ska det vara sol idag och inte igår:argpådato

gillar du fart tar vi snabba gruppen.... inga problem för mig. Men vet inte om du kan åka med i det tempot.... fast sist jag körda i snabbe gick det riktigt långsamt. Mr k får nog öka tempot lite om det ska heta snabba gruppen och inte mega långsamma :tummenupp

Eddi skrev:
2405775 gillar du fart tar vi snabba gruppen.... inga problem för mig. Men vet inte om du kan åka med i det tempot.... fast sist jag körda i snabbe gick det riktigt långsamt. Mr k får nog öka tempot lite om det ska heta snabba gruppen och inte mega långsamma :tummenupp

Hehe...du ska bara veta :tungan

Men då få det ju bli skärpning...första gången jag är med i det så vill man ju kunna säga att det va det bästa man har varit med om :D

Eddi skrev:
2405775 .... fast sist jag körda i snabbe gick det riktigt långsamt. Mr k får nog öka tempot lite om det ska heta snabba gruppen och inte mega långsamma :tummenupp
Just ja ... Var va du när EN ville köra i snabb och resten sa "Det går för fort"? Det sista jag har blivit anklagad för är att köra sakta. Ta rygg på min nästa onsdag så ska vi se.
Men glöm inte .... inga passagerare i snabb grupp.

Mr K skrev:
2405921 Just ja ... Var va du när EN ville köra i snabb och resten sa "Det går för fort"? Det sista jag har blivit anklagad för är att köra sakta. Ta rygg på min nästa onsdag så ska vi se.
Men glöm inte .... inga passagerare i snabb grupp.
Hohoho.... gick du på den flamebaiten :D
...men jag håller med du - skall bli skojj o se Eddi som 2:a hojj, jag lägger mig 3:a :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT