Kuritas skrev:Tog hojen till jobbet i morse, inga problem! I värsta fall får jag brumma omkring ensam i mörkret!
Bmw tillverkar väl bilar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kuritas skrev:Tog hojen till jobbet i morse, inga problem! I värsta fall får jag brumma omkring ensam i mörkret!
AleX skrev:Bmw tillverkar väl bilar?
Kuritas skrev:Japp! Yamaha tillverkar pianon och Honda tillverkar elverk. Det är en fantastisk värld vi lever i!![]()
Symaskinergamle skrev:Helt rätt och TRIUMPH gör fina o bra motorcycklar![]()
![]()
![]()
Dom måste ta motor från något ju..RedBaron skrev:Symaskiner![]()
![]()
Maffan skrev:Dom måste ta motor från något ju..Varför tror ni jag bytade
![]()
Hur många dyker upp idag? Ska man vara rejslejter eller? Alex hittar inte sitt bardum utan karta, och OU812 hittar bara till puben...![]()
Vem e på idag?
Luktar jag eller,, duger det inte med mig???Kuritas skrev:Om det inte är tokhalt, och om det kommer någon annan så poppar jag upp!
Kuritas skrev:Japp! Yamaha tillverkar pianon och Honda tillverkar elverk. Det är en fantastisk värld vi lever i!![]()
Maffan skrev:Luktar jag eller,,
Det var chilli grytan, inte jag..Kuritas skrev:Jag kom inte på något finstämt sätt att säga det på...
Maffan skrev:Det var chilli grytan, inte jag..Det ser dystert ut,, fan, kan vi inte ha helggas så alla kan följa med och det är ljust...
Maffan skrev:duger det inte med mig???
![]()
Då blir det inget gas idag,, trist.. men men,, får snacka vett med K om att ta det på helgen istället...Kuritas skrev:Faktiskt! Helst på söndag när jag är ledig!
Ikväll gassar jag nog upp till Landskrona och får gratisjulbord istället.
Jag rinde ju på din...majtii skrev:Provat kontaktannonser?
Maffan skrev:Då blir det inget gas idag,, trist.. men men,, får snacka vett med K om att ta det på helgen istället...
Kan inget om sånt,, lucia e de snart oxå,, då ska det puttras inne i stan..Kuritas skrev:Borde det inte vara advent eller något annat cheezy nu på söndag?Så har vi en anledning att gassa då istället! Adventsgass!
Robz skrev:Grusvägarna förbi den däringa masten vid 108:an juh!
/Approved & "Rutinated" rider
PS. Va' é dé för konstig runda genom en gård![]()
Maffan skrev:Jag rinde ju på din...![]()
Hoppa nu inte på mig... puben är ett bra o trevligt ställe.Maffan skrev:Dom måste ta motor från något ju..Varför tror ni jag bytade
![]()
Hur många dyker upp idag? Ska man vara rejslejter eller? Alex hittar inte sitt bardum utan karta, och OU812 hittar bara till puben...![]()
Vem e på idag?
Kuritas skrev:Faktiskt! Helst på söndag när jag är ledig!
Ikväll gassar jag nog upp till Landskrona och får gratisjulbord istället.
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |