Onsdagsgazzet™ 22/10

Status
Ej öppen för fler svar.

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Samling på Statoil i Staffanstorp 17.00
Avfärd 17.30. Om ni vill samlas tidigare så skriv det nedan.
unclesam.gif

Läs gärna detta om du är ny på gazzet

Vid regn så trimmar vi.

Ni som kan vara raijslaiters kan skriva nedan. (Copy/paste).

Raijslaiters:

1.
2.
3.
4.
5.

Last edited:
Tidigare vore bra, är ju schysst om det inte har hunnit bli mörkt när man starar :näsblod

För övrigt är det sista onsdagsgazzen med sommartid så ska vi köra efter detta i år måste vi köra tidigare (om det inte är "nattsudd i Häckerberga" som eftersträvas)

Tidigare vore bra, är ju schysst om det inte har hunnit bli mörkt när man starar :näsblod

För övrigt är det sista onsdagsgazzen med sommartid så ska vi köra efter detta i år måste vi köra tidigare (om det inte är "nattsudd i Häckerberga" som eftersträvas)

Du gör mig deprimerad när du pratar om vintertid. :(

På "gamla goda tiden" kördes Häckeberga by night. Men då syns inte putsen på era fina mopeder så det är ingen som vågar sånna körningar längre :tungan

Timo
Ogge
Kungljung
mfl

Var är dom som hade balls? :confused:

På "gamla goda tiden" kördes Häckeberga by night. Men då syns inte putsen på era fina mopeder så det är ingen som vågar sånna körningar längre :tungan

Timo
Ogge
Kungljung
mfl

Var är dom som hade balls? :confused:

Putsen på mopeden kan ju kvitta! ;)
Men jag är en kylling, fryser som fan så fort solen gått ner! :D
Och några balls har jag likförbannat inte...!

Putsen på mopeden kan ju kvitta! ;)
Men jag är en kylling, fryser som fan så fort solen gått ner! :D
Och några balls har jag likförbannat inte...!

Balls har du visst. Syns på bildera från Bowlingen :tungan

Och fryser du finns det säkert en eller annan varm i barmen kille som ställer upp och delar med sig lite värme :tummenupp

Putsen på den hojen är i topp. Mer bling bling kan man fan inte få tag på :D

Balls har du visst. Syns på bildera från Bowlingen :tungan

Och fryser du finns det säkert en eller annan varm i barmen kille som ställer upp och delar med sig lite värme :tummenupp

Putsen på den hojen är i topp. Mer bling bling kan man fan inte få tag på :D

Haha japp!
Ballast var på Lelle -07, när det stod 2 killar vid receptionen och diskuterade hojen medan jag var inne och hämtade nytt "medlemsband".
Kille 1: Det måste vara en stunthoj, kolla bågarna!
Kille 2: Nejnej, den är bara kraschad och sen slarvigt ihopsatt.
Kille1: Neej, jag lovar att det är en stunthoj.

Så kommer jag traskandes i flipflop, shorts och bikini och hoppar upp och kör iväg. Båda två såg lagom paffa ut. Jag undrar hur det gick med deras teorier! :D

Haha japp!
Ballast var på Lelle -07, när det stod 2 killar vid receptionen och diskuterade hojen medan jag var inne och hämtade nytt "medlemsband".
Kille 1: Det måste vara en stunthoj, kolla bågarna!
Kille 2: Nejnej, den är bara kraschad och sen slarvigt ihopsatt.
Kille1: Neej, jag lovar att det är en stunthoj.

Så kommer jag traskandes i flipflop, shorts och bikini och hoppar upp och kör iväg. Båda två såg lagom paffa ut. Jag undrar hur det gick med deras teorier! :D

Haha,, dom tänkte antingen så lånade du den av en stuntare eller så var du dumb ass blondin bimbo som körde lika illa som du hade lite kläder på dig.. :D

Dom hade fel i båda valen :tungan

Ska du köra lucià?

OJ!! Back to topic...... Vem ska med på gaset?

Haha,, dom tänkte antingen så lånade du den av en stuntare eller så var du dumb ass blondin bimbo som körde lika illa som du hade lite kläder på dig.. :D

Dom hade fel i båda valen :tungan

Ska du köra lucià?

OJ!! Back to topic...... Vem ska med på gaset?

Jag tror jag hade svart hår då! :)
Lucia? Så långt har jag inte tänkt!
Ja, precis bact to topic.
Är det ok väder kör jag! Fast helst lite tidigare än 18.

Ok. Då får man presentera en sanning.

Blonda så kallat snygga tjejer, gäller även killar, har en tendens att bli totalt korkade. Detta beror till stor del på att dom klarat sig bra på sitt utseende och därför aldrig behövt ha något innanför pannan.

Det är inte så med alla men jag sätter inga pengar på att så inte är fallet här.

Skulle jag brinna o be om hjälp är det en sådan person som säger "Amen HALLÅ, va tror du ja ÄÄ? Brandman eller? o vänder sig om... Hade man däremot varit snygg o het o vacker så hade det gynnat en blondin att pissa på mig och släcka elden..

Nä. Allt för många av mina erfarenheter med så kallat snygga blonda tjejer slutar med att dom öppnar munnen och en gröt av skit och tom gröt rinner ur..

Tjejer ska i första hand vara snygga på insidan och inte utsidan, Dom som tänker mer på utsidan har inte tid med insidan och blir därför sjukligt fula.
Du har sett Shallow Hall med Jack Black? Det fast omvänd ordning..

Sorry.. Känner inte dig alls men du är dissad i min bok.

Tro mig, Jag e dissad i din med. :pannkyss

PS: BaCK TO TOPIC

Ska se om jag hinner till gaset, blir dock utan ställ :rolleyes:

Last edited:
Ingen komentar .. tack för upplägget..

frågar min fråga igen o ser om ja får svar.. ngn som ska åka från malmö på onsdag?

Last edited:
men tänkte om vi skulle åka tillsammans från malmö ;) hittar inte till hundra !! du bor väl ute vid aidem o dom?

men tänkte om vi skulle åka tillsammans från malmö ;) hittar inte till hundra !! du bor väl ute vid aidem o dom?

Nej, jag bor helt för mig själv ute i ödemarkerna, åt helt fel håll.
Du följer väg 11. När där dyker upp skyltar som det står "108, Lund/Svedala" på så svänger du av där. När du kommer till stoppet tar du vänster. Då kommer du in i en rondell. Där tar du också vänster, sen kan du omöjligt missa Statoil. Om du skulle hamna där först, så stannar du vid "fikabänken" som du ser från vägen.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti