Onsdagsgazzet™ 21/7

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Samling på Statoil i Staffanstorp 17.30
Avfärd 18.00
unclesam.gif

Läs gärna detta om du är ny på gazzet

Vid regn så trimmar vi.

Ni som kan vara raijslaiters kan skriva nedan. (Copy/paste).

Raijslaiters:

1.
2.
3.
4.
5.
6.

meteogram.png

Jag kommer att ta med en videokamera så att man kan lämna en hälsning till matte97 som ligger på sjukan uppe i göteborg.

Där kommer antagligen oxå vara en fotobok man kan skriva i om man vill.

Vill ni vara med på detta så kom gärna lite tidigare.

Raijslaiters:

1. Stone Cold - Mellan
2.
3.
4.
5.
6.

vi packar spritbussen och åker till öland onsdag kväll. Beroende på när den avgår så kommer jag och ställa upp bakom stone cold :) Annars ha en skön vecka. skål!

En annan jobbar EM så ha så jäfla kul o lek lite på rakan för mig med. :rolleyes:

ARTUNG ARTUNG Till Matte-97

Jag och tanten kommer till St i S-town vid 1715:ca

Vi kommer ha med oss ett fotoalbum till Matte-97 som kommer fyllas me bilder från körningarna i veckan.
Alla som vill får gärna skriva en liten hälsning till han.

Vi kommer köra upp till han på fredag eller lördag.

Jag kommer att ta med en videokamera så att man kan lämna en hälsning till matte97 som ligger på sjukan uppe i göteborg.

Där kommer antagligen oxå vara en fotobok man kan skriva i om man vill.

Vill ni vara med på detta så kom gärna lite tidigare.

Påminnelse:tummenupp

ca 50st hojjar på statoil som leddes i 4 grupper till solnedgången ..... sååååå romantiskt:tummenupp

Efter en tur mellan böljande kullar lummiga skogar och vackra sjöar, stannar vi för en paus i solen....det är varmt, svettigt och alla närmar sig varandra. Plötsligt hör vi ett ljud i fjärran och gruppen löses upp, tillfället är över och alla tittar på de fina som sakta mullrar förbi.
Klä på er igen ropar någon och färden går vidare...alla suktar efter ett svalkande dopp, svetten lackar och leendet sprider sig under hjälmen....

Det har återigen varit en helt underbar tur med hojen.

Efter en tur mellan böljande kullar lummiga skogar och vackra sjöar, stannar vi för en paus i solen....det är varmt, svettigt och alla närmar sig varandra. Plötsligt hör vi ett ljud i fjärran och gruppen löses upp, tillfället är över och alla tittar på de fina som sakta mullrar förbi.
Klä på er igen ropar någon och färden går vidare...alla suktar efter ett svalkande dopp, svetten lackar och leendet sprider sig under hjälmen....

Det har återigen varit en helt underbar tur med hojen.

Ingen RR som fick snuthäng från rakan idag?
Mötte en blade?? faan vet, grå såg den iaf ut att vara i rätt bra fart strax innan veberöd på v11 vid 19:45, ca en 2 km senare kommer en MC-snut med mysbelysningen på.
Höll han/hon tempot och sen svängde av borde personen ifråga klarat sig men det visar väl sig :D

Vem var det jag mötte vid kiosken i Sandby?

Jag körde glidare med motard-mundering :hihi

Tack för ett fint gazz! Hyfsat jämnt och lagom tempo. Var det månne lomma_rider som ledde "min" grupp? Hur som helst: Tack!

Doppet i Tvedöra efteråt var också riktigt härligt! :tummenupp

Ingen RR som fick snuthäng från rakan idag?
Mötte en blade?? faan vet, grå såg den iaf ut att vara i rätt bra fart strax innan veberöd på v11 vid 19:45, ca en 2 km senare kommer en MC-snut med mysbelysningen på.
Höll han/hon tempot och sen svängde av borde personen ifråga klarat sig men det visar väl sig :D

Det var inte jag iaf....min är GRÖÖÖÖÖÖÖÖN:)
Men håller tummarna för att han/hon klarade sig.

Vill även skicka ett tack till farbror blå som häll sig borta idag :tummenupp

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back