Onsdagsgazzet™ - 21/6 - ESLÖV!!!

Mr K skrev:
2251272 för dyr .......

som min syrra..brukar va över hos grannen innan o passa men sen hon träffa sin nya kille har hon inte vat där så mycke så i våras fick hon ett fint plasthalsband av granpågen så hon blev för dyr för sin kille :D

Skickade ett par vilsa skälar vid statoil staffanstorp videre till eslöv ..... Jag och Mini K Tog en egen runda på fiddyn och sabbade packboxarna fram.

Snafets ledde mellangruppen med bravur och gruppen höll ett högt tempo men var jämn och ingen verkade ha problem att hänga med :tummenupp

Tackar alla för ett Gött gazz idag :tummenupp
Särskillt tack till Snafets och Mika som oxå lajtade.

Inga incidenter i 0,95 (kanske beroende på att vi endast blev 4st :va ).

Mr K,
vänligen lägg upp valda delar från de nya "rekommendationerna" i allmänna delen...
Tänker närmast på:
""
* Nya deltagare kör första gången i långsam grupp.
* ALLA ska ha säkerhetsutrustning. Annars får man inte köra med oss.
""

Vi hade 2st idag i Jeans och Gymnastikskor som dock mottog infon med förståelse verkade det som... :tummenupp

Robz skrev:
2252582 Tackar alla för ett Gött gazz idag :tummenupp
Särskillt tack till Snafets och Mika som oxå lajtade.

Inga incidenter i 0,95 (kanske beroende på att vi endast blev 4st :va ).

Mr K,
vänligen lägg upp valda delar från de nya "rekommendationerna" i allmänna delen...
Tänker närmast på:
""
* Nya deltagare kör första gången i långsam grupp.
* ALLA ska ha säkerhetsutrustning. Annars får man inte köra med oss.
""

Vi hade 2st idag i Jeans och Gymnastikskor som dock mottog infon med förståelse verkade det som... :tummenupp
Ja Safety ftw!

det blev lite fel i vår grupp idag :hihi .. reissleitern hade lite svårt att hitta.. hehe. Men det gick ju bra till slut. :tummenupp

Fredchen skrev:
2252666 det blev lite fel i vår grupp idag :hihi .. reissleitern hade lite svårt att hitta.. hehe. Men det gick ju bra till slut. :tummenupp
Jo jag hörde det... Mika har aldrig lajtat förut, men kör mycket bra. Han var dessutom den enda jag visste som kört där en del förut, förutom Snafets som hittade runt förtjänstfullt o ändå bara kört rundan några gånger förut.

Mycket viktigt med att ha kontakt med siste-mannen, både för att inte tappa bort folk, men framförallt säkerheten... sistemannen kan ju oxå hamna sprattlandes i geografin :brinnerup

Last edited:
Maverick_ou812 skrev:
Skicka ett MCK-vilse-medlemskort till mig, så kan jag ge honom det vid tillfälle :D
Har ni förresten ordnat rabatt hos friluftsmagasinet än? Survival kits o sån't?

Maverick_ou812 skrev:

haha nä det var ju inte det.. men man skulle kunna tro att han var med i MCK Vilse :hihi .. Skämt å sido. Allt gick bra till slut. Jag kan hela vägen men har ej rutinen och tempot för att köra först på såna småvägar. Tyckte vi löste det bra till slut och alla fick en bulle och kaffe i Bialit :tummenupp.

Last edited:
Tackar även jag för denna stund, fast jag avvek tidigare. Undrar dock om jag hamnade i den ultrasnabba eller jättesnabba gruppen? Hade ett helsickes tempo IMHO. Är det detta tempo som körs, ska jag nog köra o 0,25 då. :va :brinnerup

Men men...tack än en gång.....hur långt blev de?

TouchMan65 skrev:
2253022 Tackar även jag för denna stund, fast jag avvek tidigare. Undrar dock om jag hamnade i den ultrasnabba eller jättesnabba gruppen? Hade ett helsickes tempo IMHO. Är det detta tempo som körs, ska jag nog köra o 0,25 då. :va :brinnerup

Men men...tack än en gång.....hur långt blev de?

Du var inte snabba gruppen, vi var bara 4 st.

Zilversurfer skrev:
2253506 Du var inte snabba gruppen, vi var bara 4 st.

Tack! Vet att ni bara var 4 st......men bara en ironisk tanke, med tanke på hur de "rullade" på. Bara jag som var "ringrostig" väl. Tyckte det gick mindre snabbt när man kört innan.

Kul var det iaf, sålänge det varade. :tummenupp

Ja men det gick ju bra denna gången också. :tummenupp
Mellangrupp 1 blev liten och alla kom runt rundan. Kul med ”EslövsGaZZ” som variation.

Tack till Johan som gjorde ett toppjobb som sistaman. :yoparty

/Snafets

:banana

Bifogat

• DSC00511_c.jpg
    DSC00511_c.jpg
    137.1 KB · Visningar: 73
  • DSC00512_c.jpg
    DSC00512_c.jpg
    121.5 KB · Visningar: 73
Back