Onsdagsgazzet™ 21/10

Nästa vecka får ni komma lite tidigare och glida med oss andra. Känns lite dumt om ni ska köra för er själva. Intimmys får ni hålla på med hemma i soffan.

Får skylla på att aidem höll 70 på 90-väg och sen en traktor som stoppade upp trafiken hela vägen mellan lund och staffanstorp. Fast så länge jag övningskör så kommer jag inte köra gruppkörning ändå.

Tack för idag :)
Skönt att vi kom iväg i tid, mörkna ju inte förrän vi var tibax :tummenupp

Och byt nu däck sensei :tungan så vi kan gazza i helgen om d blir något:confused:

Får skylla på att aidem höll 70 på 90-väg och sen en traktor som stoppade upp trafiken hela vägen mellan lund och staffanstorp. Fast så länge jag övningskör så kommer jag inte köra gruppkörning ändå.

App app app :fakta Som handledare var jag ju tvungen att kolla så du bemästra den svindlande hastigheten 70km/h innan jag våga släppa lös dig på 90 vägen. :mattias

:tungan

Jag skulle kanske följt med till malmö å gett er ett nytt gnistregn, inget e fetare än å slå sönder hojjen när man börnar sönder corden!:yoparty

Lördag e alltid gazz-dag! Jag skriver högskoleprovet men jag tänkte försöka göra det så fort jag kan så ja hinner gazza lite. Behöver ju inte få så jävla bra, måste bara ha det gjort om ja ska få börja plugga... :näsblod

Bakhjulet är avplockat, nytt däck fixat, kränger det imorgon så jag är allt redo för lördagen!:D

Jag skulle kanske följt med till malmö å gett er ett nytt gnistregn, inget e fetare än å slå sönder hojjen när man börnar sönder corden!:yoparty

Lördag e alltid gazz-dag! Jag skriver högskoleprovet men jag tänkte försöka göra det så fort jag kan så ja hinner gazza lite. Behöver ju inte få så jävla bra, måste bara ha det gjort om ja ska få börja plugga... :näsblod

Bakhjulet är avplockat, nytt däck fixat, kränger det imorgon så jag är allt redo för lördagen!:D

Längtar redan till lördag :yoparty
kanske ska öka på mina meriter (eller vad d heter) då :arsele

Låter strålande! Men försök planera in hela tiden. Kan annars bli en liten överraskning för dig.

Längtar redan till lördag :yoparty
kanske ska öka på mina meriter (eller vad d heter) då :arsele

Meriter, du!?

Last edited:
Hade för mig att det var flera delar som skulle göras och dessa gjordes under separata pass.

Jag har svart bälte! :tungan

Det är det oxå, annars hade jag gått in, skrivit mitt namn på ett papper och sedan gått ut igen, men man kanske hinner med iaf, om man har tur, eftersom jag skriver provet 2 min från statoil eslöv så kanske jag hinner... hoppas jag!:Bugar

Bokar du banan till lördag då sideline :tummenupp
Och spikar en tid, möjligtvis lägger upp en ny tråd oxå. :)

Back