Onsdagsgazzet™ 21/10

Tack en fin liten kvällsrunda. Synd att men inte kunde följa med runt hela turen.
Ha det bra!!!

2 st eftersläntare vid 1800 som tog en egen runda .... Mini toker på egen hoj och aiden som handledare ..... hmmmmm

Tack en fin liten kvällsrunda. Synd att men inte kunde följa med runt hela turen.
Ha det bra!!!

Riktigt synd att du avvek. Det blev en go' runda.

2 st eftersläntare vid 1800 som tog en egen runda .... Mini toker på egen hoj och aiden som handledare ..... hmmmmm

Att de inte skyndade sig lite mer så hade de kunnat vara med och fiskört med oss.

Vadå hmmmm????? :FU

Kom i tid nästa gång!

p.s. Tack för en go' runda Q och alla ni andra också

Last edited:
tack för idag, tackar även för tattargasandet på dalaplan på vägen hem:näsblod

de kunnat vara med och fiskört med oss.

"där framme" va de bannemig ingen fiskörning !! :yoparty

tack för idag, tackar även för tattargasandet på dalaplan på vägen hem:näsblod

haha !!

glöm inte "nästan burnisen" vid centralen med !! :D

hoppas att sidsnöret hänger med på fler vansinneskvällsåkningar genom stan !! :tummenupp

Å till resten !

Tack för ida !! :banana & för att ni hade tålamod att vänta in mig på statoil ! :tummenupp

Jag har inget TV spel. men de spelar dataspel. Men det är mera ok för det är BARN och inte VUXNA......

Så eftersom staten anser en vuxen vid 18års ålder så ska man sluta spela TV-spel på sin 18års dag eller???:va:tungan

"där framme" va de bannemig ingen fiskörning !! :yoparty

Någon var ju tvungen att vara sisteman. Låg och nosade pjohan i corden. Han kör trots allt ganska duktigt så det kändes fint.
Quman håller alltid mellan/långsam tempo. :hihi

haha !!

glöm inte "nästan burnisen" vid centralen med !! :D

Får inte slita på gummit för mycket.

hoppas att sidsnöret hänger med på fler vansinneskvällsåkningar genom stan !! :tummenupp

Det kanske kan hända. Ni såg nog det aldrig men jag lyfte upp den på slangen också!

Back