Onsdagsgazzet™ 21/10

Passa dig ... Quman är nästan Ninja ... han kan Akido :yoparty

*fniss* skulle vilja se han kasta rundor med mig..:D:D:D
Nä här behövs d inte slåss, Quman har mer erfarenhet som Raijslaiter
på onsdagsgazz så självklart leder han...:yoparty:yoparty:Bugar:Bugar

Just ja ..... han har ju "The ultimate sword of a 1000-deaths" oxå vilket gör att hans Manna dubblas och även Healing.:tummenupp

World of Warcraft. Nästan lika hemskt som o vara en PinkLady :död:död:död :död:död:död:död:död:död:död:död
Ska det spelas dataspel ska det vara Gears of War eller MotoGP
:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty

skall försöka komma ifrån tidigare från jobb så att jag hinner med !

hahah ja man får ju va bra på nåt :D men K du glömde ett i. de stavas Aikido :P o de borde du veta :P

Jepp ... det borde jag veta.

All som har med TVspel och dataspel är ghay. Jag kan sträcka mig till Singstar & Wii när man dricker bira ...... kanske oxå RockBand.

Hur blir det imorgon??? en 17:30 grupp & en 18:00 grupp eller?

Hur blir det imorgon??? en 17:30 grupp & en 18:00 grupp eller?

som jag förstått det så är det bara jag som inte kan till 17.30 (kunde)
så jag får ju heöt enkelt skubba lite från jobb & skynda mig sen !! :tummenupp

Näh ska det vara tvspel så ska det vara Leisure Suit Larry, spelat som äger allt hahhahahha det var tider d :tummenupp

hahaha ja det var jävlar i det inte igår... =)
Kom o tänka på min gamla Commodore 64. det var grejer d...:yoparty:yoparty

Ja jag siktar på 17:30 också. Men vädret på morgonen avgör. regnar det så kör jag inte båge till jobb. o gör jag inte d så hinner jag inte till 17:30.

Jepp ... det borde jag veta.

All som har med TVspel och dataspel är ghay. Jag kan sträcka mig till Singstar & Wii när man dricker bira ...... kanske oxå RockBand.

Hmmm. så antingen är dina Kids Gay:arsele eller du menar att dom inte har TV-spel?? :va :krama :krama :krama :krama

Last edited:
jag är där 17, för säger jag att jag e där 17.30 är jag där 17.40 med min tidsoptimism och då missar jag ju er, dessutom hinner man med en kopp kaffe då oxå!

Ser dystert ut. frost på rutor och frusna vatten pölar. kör inte till jobb idag. Så hinner ej till 17:30.:huvet:huvet:huvet:huvet

Hmmm. så antingen är dina Kids Gay:arsele eller du menar att dom inte har TV-spel?? :va :krama :krama :krama :krama

Jag har inget TV spel. men de spelar dataspel. Men det är mera ok för det är BARN och inte VUXNA......
hahah nu e de så att ja vet att Sebbe spelar wow :P

Han vet att jag tycker det är ghay att han spelar .......

IT'S THE END OF THE WORLD .... of warcraft .....:arsele

Vädret blir ok men det blir snabbt kallt efter 1900 ....
meteogram.png

Solen ned 17:54 så det är mörkt vid 18:30

Jag cyklar förbi Statoil 1745-1800 och ser om där står några eftersläntare som vill gazza.

Last edited:
Back