Onsdagsgazzet™ 20/6 - ESLÖV!!!

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Samling på Statoil i Eslöv 17.30 (Jag samlar upp folk på statoil Staffanstorp 17.20 om ni inte hittar)
Avfärd 18.00
unclesam.gif

Läs gärna detta om du är ny på gazzet

Vid regn så trimmar vi.

Ni som kan vara raijslaiters kan skriva nedan. (Copy/paste).

Raijslaiters:

1. Mr K (Snabb)
2.
3.
4.

meteogram.png

Jag kan tänka mig en förlängd runda med en lugnare grupp :)

När stänger Bialitt Kaffestuga för kvällen?

Hade gärna hängt med men ena stötdämparen fram läcker olja och ska in på verkstad först nästa vecka och mekanikern tycker inte jag ska köra med den förrän det är åtgärdat. :(

Hade gärna hängt med men ena stötdämparen fram läcker olja och ska in på verkstad först nästa vecka och mekanikern tycker inte jag ska köra med den förrän det är åtgärdat. :(

läcker den mycket? om det bara blir en liten ring och inte rinner ner på bromsarna så är det lungt. bara man håller koll och torkar när man stannar till

läcker den mycket? om det bara blir en liten ring och inte rinner ner på bromsarna så är det lungt. bara man håller koll och torkar när man stannar till

Torkade av den innan jag skulle ut och köra och när jag stannade sen så hade det runnit ner en bit. Kollade nu ikväll och det har samlat upp sig längst ner på dämparen som en liten pöl.

Jag kommer! förutsatt att batteriet inte självdött då det var ett tag sen man körde :(

Torkade av den innan jag skulle ut och köra och när jag stannade sen så hade det runnit ner en bit. Kollade nu ikväll och det har samlat upp sig längst ner på dämparen som en liten pöl.

Fulfix är att dra ner dammskyddet (det du ser som en "gummitätning" på gaffeln) ta ett tunt bladmått och gör rent mellan packbox och gaffel. Sedan tar du en bit papper och formar som en ring och trycker fast det mot packboxen. Sedan är det bara att trycka tillbaka dammskyddet, så är det fixat för stunden...

Tar dock inget ansvar, utan du själv får avgöra om detta är något du vill prova!

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra