Onsdagsgazzet™ - 20/4

rookie skrev:
Jag e inte expert...men det såg ut som en blade, den färgsättningen som går i svart/grått ungefär. Låg mitt i rondellen till malmömotorvägen (alltså INTE vid statoil).
Bäst att kolla med Tsunami... han har ju en ovana att lägga sin Blade i Staffanstorp. Har en svart / grå.

rookie skrev:
Inte denna dock, det var en äldre blade!
F-n då får vi hålla tummarna att han klarat sig, Tsunami va påloggad 19.30 idag så han är det inte, men troligen va det en annan kille som brukar köra Gazzet.

Cbr 600

Det är en cbr 600. Jag och Jan-E var på plats lite efter det hade hänt och sprang omkring i rondellen och letade efter föraren. Då vi inte hittade honom/ henne och insåg att motorn var kall tänkte vi flagga upp att ingen förare fanns där ( så att fler slapp stanna och bli oroliga ). Precis då kommer bärgningsbilen och vi hjälpte till att lyfta upp den. Föraren har fått transport därifrån. Vet dock inget om dennes tillstånd.

/ Kurvis

Kurvmakaren skrev:
Det är en cbr 600. Jag och Jan-E var på plats lite efter det hade hänt och sprang omkring i rondellen och letade efter föraren. Då vi inte hittade honom/ henne och insåg att motorn var kall tänkte vi flagga upp att ingen föraren fanns där ( så att fler slapp stanna och bli oroliga ). Precis då kommer bärgningsbilen och vi hjälpte till att lyfta upp den. Föraren har fått transport därifrån. Vet dock inget om dennes tillstånd.

/ Kurvis
Vänligen lägg inte ut något namn eller nick, låt detta vara tills han/hon själv beslutar om att berätta om vad som hänt, vi vet vem det är och det räcker.

GSXR1100R skrev:
Vänligen lägg inte ut något namn eller nick, låt detta vara tills han/hon själv beslutar om att berätta om vad som hänt, vi vet vem det är och det räcker.

Regnummer då? Det är väl okej, eller?! :va

vi får hoppas att alla ben och huvud är helt på personen ifråga...
och att det kanske går att fixa hojen( dom e ju inte helt gratis att hämta vid behov)

lyckönskningar från norr

Maverick_ou812 skrev:
Bäst att kolla med Tsunami... han har ju en ovana att lägga sin Blade i Staffanstorp. Har en svart / grå.

Hallå där nu ska vi inte vara såna :fatta!
Min är hel och fin, den står här hemma och myser.

GSXR1100R skrev:
F-n då får vi hålla tummarna att han klarat sig, Tsunami va påloggad 19.30 idag så han är det inte, men troligen va det en annan kille som brukar köra Gazzet.

Så du menar att om det var jag så hade det kvitta va :7peta

Tror någon vill bli av med konkuransen om bruddarna! :hihi

Tsunami skrev:
Så du menar att om det var jag så hade det kvitta va :7peta

Tror någon vill bli av med konkuransen om bruddarna! :hihi
Ingen risk, du är ju värsta casanova juh, du började limma i köket redan innan tävlingarna sist.

Nåja vi håller tummarna och hoppas på det bästa.

GSXR1100R skrev:
Ingen risk, du är ju värsta casanova juh, du började limma i köket redan innan tävlingarna sist.

Nåja vi håller tummarna och hoppas på det bästa.

Först till kvarn :tuttar

Maverick_ou812 skrev:
Men lilla bubben.... jag var ju bara orolig för dig? :pannkyss
Vet ju att du kör som en kratta. :lol

Nä nu blev det fel igen!
Det är inte det att jag kör som en kratta, bara det att hojen består av en massa
tracktor delar.

Så ibland så måste den bara plöja lite :huvet

SirBarret skrev:
Måste säga att det var lite klent med hojar på rakan idag... Bättre kan ni :-)

Håller med, det var väääldigt tomt.. Trodde alla häftiga RR-posörer skulle va där ju... :(

:hihi

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...