powerjohan
Ogudaktig sporthojare
gsxrtobbe skrev:hoppas du skämtar![]()
Med tanke på att han tidigare lobbade för bildande av ett "gaykollektiv" bland oss hojåkare så...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
gsxrtobbe skrev:hoppas du skämtar![]()
han ska inte ens vara där .... han bara drygar siggsxrtobbe skrev:hoppas du skämtar![]()
Du har ju inte ens någon hoj, så j-a orutineratMr K skrev:han ska inte ens vara där .... han bara drygar sig
det löser sig ......GSXR1100R skrev:Du har ju inte ens någon hoj, så j-a orutinerat![]()
Du får en vecka på dig att fixa hoj, sen åker du ut från min lista.Mr K skrev:det löser sig ......
GSXR1100R skrev:Absolutom man vurpar så får man åka bakpå Mr K i dödslängtangruppen.
http://kartor.eniro.se/query?what=m...a=&district_code=&ns=&stq=0&symbols=&ax=&pis=Kurt skrev:Jag tänkte försöka hänga med! Om jag nu hittar till Staffanstorp vill säga...
Von Vettet skrev:Dödslängtargrupp??![]()
Som någon vis man sagt: I refuse to tiptoe through life just to arrive safely at death because life without risk isn't living, it's merely existing.
Hmmmm .... efter nogrannare efterforskning så tycker jag att dessa citat inte är samma men linkande.Zilversurfer skrev:Varför har du mitt citat va, va, va ska du ha en smäll eller![]()
Mr K skrev:
Kan dra dit ihop...jag hittar.Kurt skrev:Jag tänkte försöka hänga med! Om jag nu hittar till Staffanstorp vill säga...
Dragon skrev:Kan dra dit ihop...jag hittar.![]()
jo. hon kommer oxå .....Kurt skrev:Staffanstorp, är det inte därifrån Tiffany från HippHipp kommer?
posörerna står på stortorget ... vi andra gazzar på onsdagarna iställetEasy_Mike skrev:det har löst sig...
kommer givet..utan möghacka![]()
länge leve barnbidragsdagen![]()
![]()
ps. Blir man mycket mobbad för sitt goretex ställ....
elr platsar man i posörklungan då??![]()
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |