Onsdagsgazzet™ 2/9

jepp, på vägen hem. jag klarade mig utan några problem så det va ingen allvarlig avkörning men hojjen pallade det inte ändå. så det va sista rundan för mig i år, ses till nästa säsong.

ahhhh tradit, men jag hoppas fan vi ses innan nästa säsong ;) behöver inte gå i dvala bara för man blir hojlös :tummenupp

ahhhh tradit, men jag hoppas fan vi ses innan nästa säsong ;) behöver inte gå i dvala bara för man blir hojlös :tummenupp

klart vi får ta och ses innan, qumans förslag att åka båt låter najs, finland t.o.r :yoparty
kommer kanske ner en onsdag o kollar till er på rakan, kommer bli svårt att hålla sig borta :) och ta det försiktigt vid vägbygget när ni ska hem, där är ett dike som kan locka men gå inte på den lätta haha

klart vi får ta och ses innan, qumans förslag att åka båt låter najs, finland t.o.r :yoparty
kommer kanske ner en onsdag o kollar till er på rakan, kommer bli svårt att hålla sig borta :) och ta det försiktigt vid vägbygget när ni ska hem, där är ett dike som kan locka men gå inte på den lätta haha

jo får kankse bli de för vi e väl inte välkomna på oslobåten längre :P

nej fy fan vad dålig man blev sisst vi åkte den där jävla båten och tror itne dom vill ha oss där igen efter brandlarm och saker

hahah klenis :P du ska ge fan i att köra buss :D

Jo, men bara om båten för oss till varmare breddgrader!

Det går en båt (kryssning) med Silja line till Helsingfors i januari till MC mässan där tror jag :yoparty Jag kan inte tänka mig nåt bättre än den kombinationen faktiskt plus att man slösar bort ett par äckliga kalla dagar.. Det kommer garanterat en tråd om det senare.. :fyllisar

Det går en båt (kryssning) med Silja line till Helsingfors i januari till MC mässan där tror jag :yoparty Jag kan inte tänka mig nåt bättre än den kombinationen faktiskt plus att man slösar bort ett par äckliga kalla dagar.. Det kommer garanterat en tråd om det senare.. :fyllisar

Och när Ni väl landar i Helsingfors måste ni besöka "On The Rocks" som ligger vid centralstationen. En av Europas bästa krog/mingel/dans/fest ställen.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT