Onsdagsgazzet™ 2/6

och om 25min bär det av på ett föronsdagsgazz....:D sugen någon??? finns på 0733-663169:tummenupp

att hon inte lär sig logga ut.... ((( Stone Cold på Vixens konto)))
Nästa gång får man ju göra något roligt med detta:D

Fy f*n va dålig prioriteringsordning. Det enda som skulle få mig att missa ett gazz är min egen begravning :tuttar:arsele:yoparty:huvet:tungan:D:banana

Tycker mig se att du missar ett gazz varannan vecka pga barn.. mao ljuger du ovan :arsele

Och Rammstein är för satans bra live så helt klart rätt prio (enligt mig). Det var gratis shots också om man kom i tid :banana

Onsdag 2 juni
Beteendeövervakning, Österlen.
Kontroll av yrkesmässig trafik, E22.
Hastighetskontroll, Helsingborg.

FY FAAAAAAAAAAN VA GÖTT VÄDER .... nästan så man kan vara naken under stället ;)

Jag vågar ..... vågar du???? :tuttar:arsele:tummenupp

det var bra att alla kom fram - men nästa gång ska det inte vara 25 mc i samma grupp.. hann bara me lite lite kallt kaffe innan det var tid att sticka. Tack till dem i min grupp som hjälpte till att hålla ihop hela flocken

ca 40 hojjar på statoil ..... vi fick en liten vilopaus i Knickarp när en av deltagarna fick soppeknas :)

RR - Polisen
1 - 0

Tack Gruztager för ett gott gazz. Synd att det blev så ojämt i långsam. Men det ordmade ju sig till slut.

Kan inte klaga på vår grupp som grusan där hängde alla på fint riktigt lyckad tur :tummenupp

Tackar Fajfor för sitt profsiga jobb som siste man:tummenupp

Tack Gruztager för ett gott gazz:banana
:tummenupp upp för Zorken som tog hand om eftersläntarna.

Tja dax för det sedvanliga tacktalet. Tack den o tack den o den. :hihi Lite gott o blandat i gruppen. En svängde ner i diket men klarade sig med en trasigt blinker. :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park