Onsdagsgazzet™ 2/5

Jag och en kollega dyker upp. Men till dess får ni gärna förklara vad "Breiz tempo", "hittar till rakan ifall det behövs" och " säger alltid att det ska vara mellantempo men slutar aldrig så" är för tempo så vi kör i rätt grupp... :tungan

Last edited:
breiz tempo är mellan snabb

bara att fråga vid samlingen

1. Breiz (Breiz tempo)
2. powerglide (mellan-lugn)
3. r33z (hittar till rakan ifall det behövs)
4. sajklan (säger alltid att det ska vara mellantempo men slutar aldrig så)
5. Zorken17 (körkortsvänligt tempo eller BM i mellan)
6. henke hå(så fort o länge motarden håller och går)

Kul gazz :tummenupp

Grusväg var ju om inte annat lite originellt... och grusrök från tio hojar framför kombinerat med motljus och myggkletat visir blev ganska "intressant" :D

Tack för ett fint gazz sponsrat av grymtväder.se. Nu kan man dessutom checka av att man t om kom hem med hojen hel, så nu kan det fan bara bli bättre!

44st lyckliga hojar i 4 grupper rulla ifrån Statoil idag.

Jag och en kollega dyker upp. Men till dess får ni gärna förklara vad "Breiz tempo", "hittar till rakan ifall det behövs" och " säger alltid att det ska vara mellantempo men slutar aldrig så" är för tempo så vi kör i rätt grupp... :tungan

Tanken var att gossarna skulle förstå att de själv skulle fylla i vilket tempo de tänkt att de skulle hålla. Jag kan inte bestämma vilket tempo de ska köra. :)

Tack för att jag fick vara er reseledare idag!:tummenupp

SORRY about the grusväg..... :gnissla hade inte kollat rundan innan:huvet

men det gick ju ändå bra.

ses nästa vecka gott folk era:3freak

44st lyckliga hojar i 4 grupper rulla ifrån Statoil idag.

Tanken var att gossarna skulle förstå att de själv skulle fylla i vilket tempo de tänkt att de skulle hålla. Jag kan inte bestämma vilket tempo de ska köra. :)

Ska Bättra mig till nästa gång:)

Här är Powerglides runda på ca 10 mil

Ber om ursäkt för vändan över Tittinte/Svedala.
Det var längre 50-sträcka än jag kom ihåg :gnissla

Jag glömde köra igång min tracking efter pausen innan Sturup :brinnerupp
Men vi var ute 1:51 inkl. de två pauserna :)

Last edited:

Äh, det löste sig ändå. Tempot passade iaf mig utmärkt i den gruppen jag hamnade i :tummenupp

Tack för ett gott gazz :tummenupp
Bästa ondagsgazzet detta året :yoparty

Tackar Lillis och Stone Cold för en riktigt ritktigt najs runda! :banana

Sen att Stone Colds hastighetsmätare verkar vara trasig är en annan diskussion. ;)

tack för nice gazz och trevligt folk. goaste vädret och gazzet detta året.

synd vissa personer är idioter :huvet i trafiken "häst transporten" körde vårdslöst och förhindra omkörning "preja" nästan folk av vägen. bra dock ingen kom till skada.

Back