Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja visst är det så, det är inte så enkelt som det ser ut att köra på strippen, det är mycket att hålla ordning på med stage in och allt som hör till.Tur att smaken e som baken!
Vissa tror att det är lätt att köra rakt fram men dom som testat har ändrat sig ganska så omgående , eller hur GSXR1100R![]()
mvh
Killer
Ja visst är det så, det är inte så enkelt som det ser ut att köra på strippen, det är mycket att hålla ordning på med stage in och allt som hör till.
Blanka 7 tider kom jag ner på med fel drevning![]()
Din sista repa blev 6.6, du har 160 RWHP samt tokdrevning, hur sjutton ska jag komma ner på 6.5 med min orginalspis, ska jag sitta i en slangbella ellerNär det väl sitter där så ska du kunna köra stadiga 6,50 tider , gäller bara o våga släppa ut kopplingen helt vid ett stallvarv på 5500 eller mera
Sedan skadar det inte och dreva om lite , 14/52 funkar väldigt bra (original 15/48) det ända som händer är att vid 240-250km/h går övervarvningsskyddet in och man önskar att en 6:e växeln fanns o peta i.
//
Killer
Fett gazz i snabb grupp. Fredde borde nog tat lite lugnare.
Din sista repa blev 6.6, du har 160 RWHP samt tokdrevning, hur sjutton ska jag komma ner på 6.5 med min orginalspis, ska jag sitta i en slangbella eller![]()
I mellan light tycker jag det bara var strul hela tiden. Det var bilar, hojar och annat skit i vägen som pajade tempot hela tiden. Nä, skärpning till er som var i vägen för gazzetHoppas på bättre "före" nästa gång. Det var endast sista böjarna innan rakan som jag kunde dra på lite.
tackar för turen igår!! synd på all trafik som kom iväg precis på dom göttigaste ställena hela tiden![]()
som tur var ledde majoon ett litet baklängesgazz på vägen hemåt där vi slapp all onödig trafik![]()
de va förresten hur lungt som helst med soppan...
Fett gazz i snabb grupp. Fredde borde nog tat lite lugnare.
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten