Onsdagsgazzet™ 2/4 - PREMIÄR!!!

kanon runda trevliga vägar, inte massa grus o skit, blev det någon film från boysen där framme? själv tog min slut redan efter statoil fick endast med snubben som vurpa

Tar emot filmen nu från solid, tur det inte gick fortare. Hörde nu i efterhand att tydligen hade fler trillat där tidigare rundor. Olja/disel på marken.

Lite wheeleträning i Sjöbo iaf, dock ganska regningt på vägen hem. Men lite körning blev det iaf!

Tackar med för premiär gazzet! Bra tempo!
Gadde-token drog upp mig i ...eehhh... en ny hastighet för mig på hemvägen, efter att vi passerat regnovädret. Jag var torr när jag kom hem kan jag säga :D
Var trött, frusen, våt, hungrig, pissenödig :rolleyes:
Då får man köra lite över 90 km/h :D

Ses en annan onsdag!

// Gadde

Tackar med för premiär gazzet! Bra tempo!

Var trött, frusen, våt, hungrig, pissenödig :rolleyes:
Då får man köra lite över 90 km/h :D

Ses en annan onsdag!

// Gadde

gadde kom du upp i 110 ? :rofl
p.s du är alltid hungring kanske därför du kör fort :va

Får osså tacka för ett schysst gazz..
Tråkigt me regnet mellan sjöbo o dalby bara.

Ahhhh jag måste lära mig att prioritera rätt saker.... missar dem 3 första GAZZEN:mad:
Avundsjuk njae hur kul kan ni egentligen ha haft det gahhh

Vi ses om 3 onsdagar, have fun

//Jimmy

två små frågor angående gazzet: är det körning till/från sjöborakan vi snackar? kör ni så att en cb125:a kan hänga med?
// vill, men vet inte om jag kan, hänga med:)

två små frågor angående gazzet: är det körning till/från sjöborakan vi snackar? kör ni så att en cb125:a kan hänga med?
// vill, men vet inte om jag kan, hänga med:)

Ibland kör vi till Sjöbo ... ibland till andra ställen. När vi blir lite flera längre fram så delar vi upp det i olika snabba grupper och långsam funkar säkert finfint. Prova!!!

Ibland kör vi till Sjöbo ... ibland till andra ställen. När vi blir lite flera längre fram så delar vi upp det i olika snabba grupper och långsam funkar säkert finfint. Prova!!!

ok, då får jag väl göra ett försök då:D jag menar, jag är ju inte hur långsam som helst men stiger hastigheten långt över 110 får jag nog lite problem...:gnissla det blir bättre om ett par månader när jag förhoppningsvis har "riktig" hoj:D men men, då ses vi väl förhoppningsvis:tummenupp

....jag menar, jag är ju inte hur långsam som helst men stiger hastigheten långt över 110 får jag nog lite problem...
Då är det ju lugnt...! Snabbgruppen brukar enligt Millens dator ha en snitthastighet på 95-98 km/h.... (inklusive K:s rökapauser dock):D
Nädå - som K säger, vänta tills vi blir fler grupper - 0,5 gruppen kör nästan lagligt.

Då är det ju lugnt...! Snabbgruppen brukar enligt Millens dator ha en snitthastighet på 95-98 km/h.... (inklusive K:s rökapauser dock):D
Nädå - som K säger, vänta tills vi blir fler grupper - 0,5 gruppen kör nästan lagligt.

snitt ja, det kan ju innebära allt mellan 70 och 150 i omgångar:tungan men ok, det låter ju hoppfullt. körs det bara lagligt och motorväg undviks så bör jag nog kunna hänga på:)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park