Onsdagsgazzet™ - 2/11

Tack för ett fint gazz och en go värmande fika,
ser fram emot nästa tur :tummenupp

Mohahahahahaha!!!!

Kul att köra som sisteman genom Häckeboberga! Fett att ha fyra hojar plöjandes genom lövhögarna, såg ut som när en kryssare klyver vågor.
Synd att jag hamnade i svallet.... :3freak

Fint också med varmt kaffe i Blentarp, lite besviken på att Kååååt inte värmde min pung som utlovat men, men... nästa gång kanske... :tungan

Som alltid "Finns det inte på internet så har det inte hänt."

1. Beviset på att siste idioten inte är född.
2. Mr K påpekar vänligt men bestämt att vi inte ska köra in i St torp för att kolla om laserkontrollen funkar...

Bifogat

• Mörkergazz.JPG
    Mörkergazz.JPG
    57.7 KB · Visningar: 166
  • Mörkergazz1.JPG
    Mörkergazz1.JPG
    83.6 KB · Visningar: 148
Maverick_ou812 skrev:
Mohahahahahaha!!!!

Kul att köra som sisteman genom Häckeboberga! Fett att ha fyra hojar plöjandes genom lövhögarna, såg ut som när en kryssare klyver vågor.
Synd att jag hamnade i svallet.... :3freak

Fint också med varmt kaffe i Blentarp, lite besviken på att Kååååt inte värmde min pung som utlovat men, men... nästa gång kanske... :tungan

Som alltid "Finns det inte på internet så har det inte hänt."

1. Beviset på att siste idioten inte är född.
2. Mr K påpekar vänligt men bestämt att vi inte ska köra in i St torp för att kolla om laserkontrollen funkar...

Vem är det i Rosa/gul/blå joggingdress :D

Sorry för skidjacka i pastellfärg a lá -80 tal, visste inte att det var modetävling mitt i natten i Häckeberga ring :rolleyes:

jag får prata med :tomten om lite nya kläder :)

/Snafets

Maverick_ou812 skrev:
Hade du varit där så hade du vetat... :7peta
Eller är det "Projekt 2006" med hojen redan?

Är just nu nerplockad (bägge), så det blir ingen körning förren nålen är över + 15....

snafets skrev:
Sorry för skidjacka i pastellfärg a lá -80 tal, visste inte att det var modetävling mitt i natten i Häckeberga ring :rolleyes:

jag får prata med :tomten om lite nya kläder :)

/Snafets

ALLTID MODETÄVLING :tummenupp

*/ ?>
Back