Onsdagsgazzet™ - 19/4

Stämningen blev lite tryckt men lättades då "busen" slapp böter och klarade sig med ombesiktning(?) samt buset tilläts stifta bekantskap med polisens redskap. VV blev frälst och försökte få byta hojar rakt av men fick nobben... :arsele

Bifogat

• DSC00288.JPG
    DSC00288.JPG
    78.2 KB · Visningar: 60
  • DSC00289.JPG
    DSC00289.JPG
    100.8 KB · Visningar: 94
  • DSC00293.JPG
    DSC00293.JPG
    100.3 KB · Visningar: 85
  • DSC00295.JPG
    DSC00295.JPG
    86.3 KB · Visningar: 89
  • DSC00296.JPG
    DSC00296.JPG
    87.2 KB · Visningar: 82
Mr K skrev:
2098154 Himma och helskinnad. Tackar alla för ett trevlig gazz utan incidenter utom att Fabror MC-polis inte gillade VVs bakdäck. Men han var en trevlig prick och vi fick testa hans hoj. Bildbevis kommer

Upp med bilder alla ni som plåtade.

Fick inte vv wheela med farbror polisens Mc ?? :lol

Slutligen kom alla fram till Sjöborakan utan fler missöden, inga omkullkörningar etc :banana

EDIT: Blankade regnr...

Bifogat

• DSC00300.JPG
    DSC00300.JPG
    98.4 KB · Visningar: 75
  • DSC00301.JPG
    DSC00301.JPG
    88.2 KB · Visningar: 82
  • DSC00302.JPG
    DSC00302.JPG
    61 KB · Visningar: 77
  • DSC00303.JPG
    DSC00303.JPG
    96.3 KB · Visningar: 91
Last edited:
Tackar alla för ett trevlig gazz! Gött gazz trots att det var lite kyligt :tummenupp

Fina bilder med Fabror MC-polis :D

en liten bildhistoria.....

vv_polis.gif

pjohan skrev:
2098420 Stämningen blev lite tryckt men lättades då "busen" slapp böter och klarade sig med ombesiktning(?) samt buset tilläts stifta bekantskap med polisens redskap. VV blev frälst och försökte få byta hojar rakt av men fick nobben... :arsele
glöm inte och maila mig den i full kvalle .....

:rofl :rofl :rofl
Kanonkul bildspel. Kan ingen photoshopa lite så VV uilar järnet. :tungan

Alla här på Kjelle skrattar också åt bildspelet.

Balthazar skrev:
2099421 :rofl :rofl :rofl
Kanonkul bildspel. Kan ingen photoshopa lite så VV uilar järnet. :tungan

Alla här på Kjelle skrattar också åt bildspelet.

jahadu..kjell o com...då har vi väl RR rabatt hos dig..typ DITT pris på allt..

skickar beställning i PM :tummenupp

:hihi

fixa RR rabatt :7peta

Gött

xyx skrev:
2093725 Uff. Kommer inte, måste till bank o rådda inför lägenhetsbyte.

Påskharerundan får bli gruppkörningspremiär.

Vad e det för lya ni flyttar in i...köpe förmodar jag...hur stor...vad gav ni...hmm....he he.... vetgirig typ detta :lol

Psst...grymt att se von vettet back in business och ny hoj...fast va faan den lacken suger vitt o blått o massa skit...näää va fan!!

Last edited:
pust........har nu hämtat mig efter en svår natt i häktet i harlösa city. Där har man nu konstaterat att förutom mitt alacarta bakdäck även hade en genuin diagnos enligt följande:citat " Magnusson har delgivits misstanke om att vara en homosexuell poet som dansar jazzbalett med blöjveksexem". Detta grundade man på att en majoritet av sheriffer tycks ha känt igen mig från det pride-tåg som de alla gick i under våren..... :D

Men ack så fel de hade.alla vet ju att jag är en grönsakspunkare som blir hård när jag ser en boxer-motor från sent 80-tal. :lol :lol

så nu är det bara att bita i överhetens styrspak och gå i BMW-terapi.
så till nästa onsdag åker jag troligen k-1200 med kromade blinkers och stöd!!! :arsele

Von Vettet skrev:
2099647 pust........har nu hämtat mig efter en svår natt i häktet i harlösa city. Där har man nu konstaterat att förutom mitt alacarta bakdäck även hade en genuin diagnos enligt följande:citat " Magnusson har delgivits misstanke om att vara en homosexuell poet som dansar jazzbalett med blöjveksexem". Detta grundade man på att en majoritet av sheriffer tycks ha känt igen mig från det pride-tåg som de alla gick i under våren..... :D

Men ack så fel de hade.alla vet ju att jag är en grönsakspunkare som blir hård när jag ser en boxer-motor från sent 80-tal. :lol :lol

så till nästa onsdag åker jag troligen k-1200 med kromade blinkers och stöd!!! :arsele

Men jag bytte ju blöja på dig precis innan gazzet igår, så helt fel hade dom nog inte?! :7peta

Von Vettet skrev:
2099647 pust........har nu hämtat mig efter en svår natt i häktet i harlösa city. Där har man nu konstaterat att förutom mitt alacarta bakdäck även hade en genuin diagnos enligt följande:citat " Magnusson har delgivits misstanke om att vara en homosexuell poet som dansar jazzbalett med blöjveksexem". Detta grundade man på att en majoritet av sheriffer tycks ha känt igen mig från det pride-tåg som de alla gick i under våren..... :D

Så jävla illa e det inte med boxer........ :mad:

C U

Back