Onsdagsgazzet™ - 19/10 - 17.30

Cel is Back

Kom hem 20:40 och var jävligt nöjd med dagens tur. Tack till The Fighter & Majoon för den lilla men trevliga pratstunden.Vill tacka alla för en supertrevlig körning! som slutade på 17 mil :tummenupp

Zenit vi fick en trevlig hemresa med :tummenupp

om jobbet inte förstör så ser ni mig nxt onsdag med! :hoppa

/Regards Cel

Robz skrev:
Jag hann!!! :D
Undrar hur många jag skrämde på motorvägen till S-oil :rolleyes:

Nåja, kallt med gut gazz! 5 stora rådjur på hemvägen gör ju saker mer spännande....
Jag tänkte med det, var fan på håret! och sen beundrade jag din Mille på hela rakan efter cirkulationsplatsen :tummenupp

Easy_Mike skrev:
men va i hel....

va ni på norrgazz??? :fatta!
då kunde jag ju hakat på iallafall :huvet :huvet :huvet

*mummel*
Ehhhhh.... var fick du det ifrån? :va

St torp, Klågerup, Assartorp, Sturup, Börringe, Gärdslöv, Skurup, Slimminge, Rögla, Trunnerup, Blentarp, Sövde, Sövdeborg, Sjöborakan.

Inte direkt norröver....

Maverick_ou812 skrev:
Tack Cornfed!!!!!

Är det bara jag som förstod den brillianta idén?! :va

Klart som fan att man ska ta tillfället i akt att köra så långt som möjligt och vara ute på vägen så länge som möjligt när det kan vara årets sista onsdagsgazz. :Bugar

Fika kan vi göra hela vintern! Vissa (5 st) hade ju väldigt brått till caféet, posörer och kaffetanter kan vi väl kalla dom?

Bra reisleitat av Cornfed i en grupp som efterhand blev STÖRRE (tror det är första gången). Vi startade med 17 hojar och kom till rakan med 19 st! Att köra lite vilse är nyttigt för hjärnan. :hihi
Tack till The Fighter för rumpvärmningen! :lol

Lite beröm till våra newbes, ni vet vem ni är, bra kört med insidan av skallen. :tummenupp
Som sagt, det är ingen tävling.

Lite bilder:

1. Siste idioten är tydligen inte född... Hallå... 19:e oktober...
2. Vem är linslus? Ingen annan vet att jag fotar...
3. Uppladdningen inför årets sista (?) onsdagsgazz.
4. No comments... en hade iallafall bestämt sig...
5. Kaffetanter.
6. Gött att fika i värmen, stort TACK till Flygrakans Café!!

Glöm nu inte SH Puben på O´Learys den 28:e!!!!

Var en av dem som letade upp er på vägen.. :tummenupp
Hann ej till statoil.. men körde.. såg er vid golfbanan å kom ifatt er strax efter :banana
kul å gassa lite..........

Don Danielsan skrev:
Va de känns piss o sitta här hemma... trasig hoj... o så gazzar ni :(

fast vänta nu.... jag filmade ju ett onsdagsgazz för några veckor sen... :D

...bara på med hjälmen o leva sig in.... :banana

....hmmm, var har jag nu lagt popcornpåsen....

Hörde det.. fan va trisst. den lånar du inte ut fler ggr :huvet
ses till våren då... själv ställer jag inte av :tummenupp

Robbann skrev:
Var en av dem som letade upp er på vägen.. :tummenupp
Hann ej till statoil.. men körde.. såg er vid golfbanan å kom ifatt er strax efter :banana
kul å gassa lite..........
Ja jag fick mig en tanke i huvet när vi stannade och inte kunde bestämma oss om vi skulle köra mot veberöd eller höger "inte fan kom det en FZ6 till macken!?" coolt att du tog initiativet att köra i kapp oss och joina :tummenupp

Vem var nummer 2 som kom ikapp oss ?

CeltaniC skrev:
Jag tänkte med det, var fan på håret! och sen beundrade jag din Mille på hela rakan efter cirkulationsplatsen :tummenupp

Jasså Banditen va med och körde.. ajajaj
jag som inte hann denna ggr.. hoppas jag hinner nästa onsdag, då jag ska va hos läkaren i lund kvart över fyra.. :gnissla

Tack för trevligt gazz, är det samma vädet nästa onsdag så är jag på, man måste utnyttja så mycket av det fina vädret som möjligt. Skönt med rump :arsele o ryggvärmare :tuttar på vägen hem i alla fall :)

Maverick_ou812 skrev:
Ehhhhh.... var fick du det ifrån? :va

St torp, Klågerup, Assartorp, Sturup, Börringe, Gärdslöv, Skurup, Slimminge, Rögla, Trunnerup, Blentarp, Sövde, Sövdeborg, Sjöborakan.

Inte direkt norröver....

mja ok...såg bara ut som ett norrfik...
ni är förlåtna :hihi

hojbrud skrev:
Jasså Banditen va med och körde.. ajajaj
jag som inte hann denna ggr.. hoppas jag hinner nästa onsdag, då jag ska va hos läkaren i lund kvart över fyra.. :gnissla
Ja jag trotsade förkylningen, fy fan vad jag har ont i huvet idag! men det var det värt!

:tomten Än e det inte jul....visa nu att ni inte e några veka sörlänningar...ut o kööööör...he he...shit nu gör ja ingen bra reklam för att kunna va spätta...bajs :hihi Ja e ju bra trög men det bjuder ja på...ja fick förmodligen hjärnskakning när ja klotade :hihi

Grymt skön avatar ja har!!! Eller hur :rofl

Last edited:
The Fighter skrev:
:tomten Än e det inte jul....visa nu att ni inte e några veka sörlänningar...ut o kööööör...he he...shit nu gör ja ingen bra reklam för att kunna va spätta...bajs :hihi Ja e ju bra trög men det bjuder ja på...ja fick förmodligen hjärnskakning när ja klotade :hihi

Grymt skön avatar ja har!!! Eller hur :rofl

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...