Onsdagsgazzet™ - 18/5

trollkarlen skrev:
Nu känner man igen sig onsdag=regn, det är så fitn på förmiddagen men så märker muphy att vi ska köra hoj då börjar han pissa på oss :mad:

Vet ni vad muphys son sa om sin far :va

/R

va sa han?

Är fortfarande hyfsat i Malmö. Lite mer moln än innan och lite mörkare men det var väl väntat. Är ju onsdag :tungan

Satans moppefuckon

Trevlig körning!

Dock måste jag skriva av mig lite..
När jag kom ner till garaget 17.15 idag så var var ena sidorutan på bilen krossad, men inget stulet - trodde jag - och ingen hade rört hojen :Bugar

Sen när jag kommer hem inser jag att alla flickvännens grejer som låg i bilen är borta; ställ, hjälm, stövlar, handskar - rubbet. :mad:

Antar att det är några moppefuckon som sett hjälmen i baksätet o brutit sig in.

Om jag ser nån snorunge med hjälmen på huvet så blir det en MC stövel upp i arslet på honom...

Kallt utav bara fan var det i alla fall! Mötte upp i Sjöbo, pissnödig som en hund... lagom till att jag hade stänkt av mig hade alla dragit.... irrade runt med Tymo för att hitta nästa plats... väl nääästan där, möter vi alla som drar hem.... jävla Isbits-Onsdag.... hade jag kunnat blanda drinkar i farten hade allting varit on the rocks....

Yeah well... får passa på att inte ha tvättonsdag nästa onsdag... så kanske man hinner i tid...!

Bra gazz ... grupperna blev jämt fördelade ....... 57st som lämnade statoil ...
Inga större incidenter.

Släng upp bilder om ni tog några ....

STOR ursäkt till *superlight* att jag gummiklädde hans hoj. Förlåt :(

xyx skrev:
Trevlig körning!

Dock måste jag skriva av mig lite..
När jag kom ner till garaget 17.15 idag så var var ena sidorutan på bilen krossad, men inget stulet - trodde jag - och ingen hade rört hojen :Bugar

Sen när jag kommer hem inser jag att alla flickvännens grejer som låg i bilen är borta; ställ, hjälm, stövlar, handskar - rubbet. :mad:

Antar att det är några moppefuckon som sett hjälmen i baksätet o brutit sig in.

Om jag ser nån snorunge med hjälmen på huvet så blir det en MC stövel upp i arslet på honom...

Fan va surt!!!
Töm bilen själv nästa gång. Man verkar inte kunna lita på nån nånstans tyvärr. :död

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT