Onsdagsgazzet™ 17/6

Last edited:
Var är det dom står och har kontrollen?

Kan ju vara bra att ha i huvudet om man skulle ut och rulla i krokarna.

Ja, det är där och vid Assartorp (heter det så) precis efter golfbanan de brukar stå. Strategiskt riktigt ur polisens synvinkel. De flesta som är på väg mot Häckeberga passerar Assartorp och de flesta som är på väg mot sjöborakan passerar sträckan mellan Sövde och väg 13.

@ Mr K
Är sträckan fr Veberöd - Harlösa o vidare NO rekad?
Jag tar gärna en tur och scannar av lämpliga vägval.

Dom som stod vid olyckan pratade om EN (glidar)hoj som hade vält i låg fart. Eller inträffade det två olyckor på rakan? :va

Där stod en Suzuki GSX-R 00-03 längst upp på rakan mot Sjöbo som hade spilt ut någon vätska.. Kanske var den!

Tack för ett trevligt gazz, härligt tempo sajklan!

@ Mr K
Är sträckan fr Veberöd - Harlösa o vidare NO rekad?
Jag tar gärna en tur och scannar av lämpliga vägval.

Ville köra den igår men inte mång rajslaiters känner till den så den är inte kollad på ett tag. För ett par månader sedan körda jeg den och den är bulig men ok.

Ville köra den igår men inte mång rajslaiters känner till den så den är inte kollad på ett tag. För ett par månader sedan körda jeg den och den är bulig men ok.

Jag/vi körde Hörbyrundan för inte speciellt länge sedan, den är helt klart körduglig.. (om man inte har super höga krav, jag gillar den rundan som fan) Även under nationaldagsrundan kördes det på de sämre partierna av rundan :tummenupp

Tack alla för ett mycket trevligt gazz. Bästa iår! Har iförsig inte kört så många :rolleyes:

Ja det var trevligt igår. Bra reisleitat av Dennis!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park