Onsdagsgazzet™ - 17/5

Tack för fint gazz!

Jag och El Garto vände hemmåt efter Revinge.

Harry Haffa stod där, ensam och eländig, men jagade iväg resten till reservraka.
Misstänker dock att samma öde väntade där?

Så långt som till Revinge tror jag inte någon fick böter?

xyx skrev:
2169393 Tack för fint gazz!

Harry Haffa stod där, ensam och eländig, men jagade iväg resten till reservraka.

Nä ingen harry haffa där iallafall.. Blev nog ett antal bra foton och filmer... Ni som fotade får ju gärna lägga upp lite bilder som togs :tummenupp

Tack för trevligt gazz.

<Moral>
Vi, om Jag får säga så, kan inte hålla på som Vi gör när Vi stuntar. Visst det var lite specialtilfälle och rakan vá smal. Men det är speciellt viktigt att ha struktur på arangemanget när alla är så taggade.

Det var väldigt läskigt med alla som springer fram och tillbaka över gatan och gör stoppies och burnisar och wheelies samtidigt.

Jag ångrar tyvär mitt beteende på rakan idag, tog för många risker, men hoppas att vi kan göra det snyggare nästa gång även om alla vill visa sina trick och titta på detsamma.
</Moral>

GSXR1100R skrev:
2169221 Hur många fick böter, ombesiktning idag då, V20 är razziavecka i hela Sverige,
INGEN
xyx skrev:
2169393
xyx skrev:
2169393 Tack för fint gazz!

Ingen fara
Balthazar skrev:
2169571 Tack för trevligt gazz.

<Moral>
Vi, om Jag får säga så, kan inte hålla på som Vi gör när Vi stuntar. Visst det var lite specialtilfälle och rakan vá smal. Men det är speciellt viktigt att ha struktur på arangemanget när alla är så taggade.

Det var väldigt läskigt med alla som springer fram och tillbaka över gatan och gör stoppies och burnisar och wheelies samtidigt.

Jag ångrar tyvär mitt beteende på rakan idag, tog för många risker, men hoppas att vi kan göra det snyggare nästa gång även om alla vill visa sina trick och titta på detsamma.
</Moral>
Där finns raglar som är outtalade och där har ALDRIG skett någon olycka ..... knock knock .... ta i trä

Ja tackar för idag det var ett KANON Gazz !!!!!!

Hoppas på bilder!!!!

GSXR1100R skrev:
2169221 Hur många fick böter, ombesiktning idag då, V20 är razziavecka i hela Sverige,

Jag blev stopad på väg till Hondacenter i Helsingborg.
Bullermätare och hela köret, tur att jag bestämde mig för att testa DBkillern.

Den funkade klockers, så det ända jag fick var.

-Kör nu med insidan av skallen,så slipper vi skrapa upp din utsida.

Visdomsord från Harry :tummenupp

Bra ledning av snabba gruppen idag av Nappe :tummenupp
Mr K - du måste få reggat din Kawwa ASAP o ta över 0,95 gruppen igen - det går alldeles för fort med Nappe i spets (0,998) :eek: :D

KanonGAZZ, :tummenupp tack Nappe! Lite grus och lite bubblig väg är väl som det skall vara så här års… :va
/snafets

börn

gött gazz! filmade lite börn med mobilen, håll till godo :näsblod

Fin fint gas,, synd att jag inte hade egen hoj... Då hade ni fått se på vurpa :hihi Nä,, det var svinball,, även med en Detour till Kivik av Corny :7peta

Bra takt i mellan...

Maffan skrev:
2169908 Fin fint gas,, synd att jag inte hade egen hoj... Då hade ni fått se på vurpa :hihi Nä,, det var svinball,, även med en Detour till Kivik av Corny :7peta

Bra takt i mellan...

Gött o se dig på benen! Ryktet går hos bookien.. just nu 1:3 att Maffan vurpar på nästa gazzz :kryckor

Några bilder.. men det var för mörkt, för att ta bilder på snabba objekt på min kamera.. så de flesta bilderna blev kass.

Bifogat

• 204937 (Large).JPG
    204937 (Large).JPG
    110.1 KB · Visningar: 142
  • 204959 (Large).JPG
    204959 (Large).JPG
    96.2 KB · Visningar: 89
  • 205518 (Large).JPG
    205518 (Large).JPG
    57.5 KB · Visningar: 114
  • 205155 (Large).JPG
    205155 (Large).JPG
    50.5 KB · Visningar: 92
Last edited:
Ooops skrev:
2170036 Gött o se dig på benen! Ryktet går hos bookien.. just nu 1:3 att Maffan vurpar på nästa gazzz :kryckor
Blir nog inte fler gas,, ska jobba och sen ska det satsas på annat än hoj just nu.. Vad det blir får ni alla se i slutet av året :D

Så satsa ni,, jag lägger 30 000:- på att jag INTE vurpar nästa gas. Nån som satsar emot? :7peta

PS: Nu ska ni inte vara sånna, jag har inte vurpat på något gas...
Summerar vurpor...
#1 Kom för snabbt i kurva med ninja 750 och bet i gräset,, fixade skaderna själv.

#2 Kom i dold kurva med ninjan och mötte bil på fel sida vägen,, klippte två träd med vardera backspegel,, fixade själv skadorna.

#3 Framhjulspunka i "110" :hihi med trajjan och flög ut i diket i småland,, fixade skadorna själv, Bromsok och skivor.

#4 tappa hojen i T509:s garage då jag halkade med foten på ett såpigt golv när vi skulle tvätta varandra,,,, sorry hojarna menar jag :7peta ..

#5 ZXR Green kör in i röven på min R1:a. Inga direkta skador.

#6 Min Yama motard lånades ut och kom tillbaka i kartong. Inte jag som körde..

#7 Kör in i sidan på en vänstersvängande bil med en lånad hoj,, inga skador eftersom det gick i 40Km/h. Jag bankade in rutan på bilen och skrek en massa och fick tårar och ånger tillbaka..

#8 Kör in i vänstersvängande bil förra onsdagen med min nya KTM Superduke..

Som Ni ser,, jag e e grymt bra förare med lite otur i ryggsäcken..

Så slutar vi detta eviga snack om att jag e vurparkungen,, Alla har vi insidenter..

Tog lite bilder och filmer igår. Fick dock lite bråttom när jag kom hem (fan vad det mörknar sent) så jag lägger upp dom ikväll...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman