Ooops skrev:
2170036 Gött o se dig på benen! Ryktet går hos bookien.. just nu 1:3 att Maffan vurpar på nästa gazzz
Blir nog inte fler gas,, ska jobba och sen ska det satsas på annat än hoj just nu.. Vad det blir får ni alla se i slutet av året
Så satsa ni,, jag lägger 30 000:- på att jag INTE vurpar nästa gas. Nån som satsar emot?
PS: Nu ska ni inte vara sånna, jag har inte vurpat på något gas...
Summerar vurpor...
#1 Kom för snabbt i kurva med ninja 750 och bet i gräset,, fixade skaderna själv.
#2 Kom i dold kurva med ninjan och mötte bil på fel sida vägen,, klippte två träd med vardera backspegel,, fixade själv skadorna.
#3 Framhjulspunka i "110"

med trajjan och flög ut i diket i småland,, fixade skadorna själv, Bromsok och skivor.
#4 tappa hojen i T509:s garage då jag halkade med foten på ett såpigt golv när vi skulle tvätta varandra,,,, sorry hojarna menar jag

..
#5 ZXR Green kör in i röven på min R1:a. Inga direkta skador.
#6 Min Yama motard lånades ut och kom tillbaka i kartong. Inte jag som körde..
#7 Kör in i sidan på en vänstersvängande bil med en lånad hoj,, inga skador eftersom det gick i 40Km/h. Jag bankade in rutan på bilen och skrek en massa och fick tårar och ånger tillbaka..
#8 Kör in i vänstersvängande bil förra onsdagen med min nya KTM Superduke..
Som Ni ser,, jag e e grymt bra förare med lite otur i ryggsäcken..
Så slutar vi detta eviga snack om att jag e vurparkungen,, Alla har vi insidenter..