Onsdagsgazzet™ 16/9

K, vart tog filmen vägen som du filmade under rundan? Eller du kanske sket i att filma då…

Eftersom kameran stängdes av/batteriet slut så blev den filmfilen korrupt så jag kan inte öppna/redigera den. Jag letar efter en lösning eftersom jag har en 1,6GB tor .mov fil så måste det gå att re-indexera eller hexeditera den så att den fungerar igen. ........ eller så pallar jag inte det utan filmar lite nytt.

Va det du som satt på bänken och var intresserad av kameran?

absolut.. ser ut som lördag middagstid.. man kan ju sova lite också.. Vi kan filma slut mitt minne sen får jag hem och tömma det .. men inte så långt från rakan.. vi kan höras innan dess :)

jag har 2st SD kort, 1st 4gigs och ett på 2gig... kan ta med dem ;)

Tack själv. :) :tummenupp

Och tack för en bra grupp denne gången med. Alltid skönt att slippa tappa någon.
Kul idag med så mycket trafik i häckeberga. :D Hade alla fått samma orienteringskarta??:tungan

hahha ja vi möttes lite skumt påvägen hehee

Last edited:
Quman for president!

Tack för en skön runda Quman. Även om du nu lite motvilligt blev tvungen att leda en grupp gjorde du det återigen med bravur.

hahha ja vi möttes lite skumt påvägen hehee

Nähä :gnissla du och andremannen tog innern ganska rejält. Blir en smal bit kvar till mig bara men ingen fara för min del. :D

Eftersom kameran stängdes av/batteriet slut så blev den filmfilen korrupt så jag kan inte öppna/redigera den. Jag letar efter en lösning eftersom jag har en 1,6GB tor .mov fil så måste det gå att re-indexera eller hexeditera den så att den fungerar igen. ........ eller så pallar jag inte det utan filmar lite nytt.

Va det du som satt på bänken och var intresserad av kameran?

Det var ju lite tråkigt att höra. Dock tror jag nog att du kan lösa problemet med den korrupta filen, du borde kunna få ut en viss del av materialet av den. Finns ju program som fixar korrupta filer.

Ja, det var jag som satt på bänken och var intresserad av kameran. Blir det någon ny chans att beställa, kanske lagom till jul?

Nähä :gnissla du och andremannen tog innern ganska rejält. Blir en smal bit kvar till mig bara men ingen fara för min del. :D

Hade ju solen i ögonen så såg typ ingenting ;) sorry, men du är så smärt o smal så det fixade du fint *blink blink*

var nog inte helt oskyldig till att skära kurvan lite mkt med...

men det gick ju, så marginalen måste ju ha varit på rätt sida.... :gnissla

//

Tack för en trevlig runda (D lilla ja hann me innan min skrothög gav upp :död)..

Bra tempo o bra roddat som vanligt i snabb..

Oerhört stort tack till Henke Hå som stannade o hjälpte mig att fixa så jag o skrothögen kom hem.. :Bugar:Bugar:Bugar

Låter som du har behov av Alex expertis av silvertejpning. :krama

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...