Onsdagsgazzet™ 16/9

vi kan fixa nåt på söndag kanske eller lördag? bengans blev inte bra för mörkt.. så få¨r filma er lite sen.. vi får snacka sen :)

det vill han nog inte bli kallad.. :brinnerup
Ojdå stavfel :P Sorry Quman ... Jag e sugen på att haka på om du ska filma Gruztager. Kan ta med kameran och knäppa lite bilder också isf

tack för en mycket bra runda o riktigt bra tempo i hela gruppen ida de gillar vi :D oo gruztager har rätt vill inte bli kallad de :P

Ojdå stavfel :P Sorry Quman ... Jag e sugen på att haka på om du ska filma Gruztager. Kan ta med kameran och knäppa lite bilder också isf

absolut.. ser ut som lördag middagstid.. man kan ju sova lite också.. Vi kan filma slut mitt minne sen får jag hem och tömma det .. men inte så långt från rakan.. vi kan höras innan dess :)

absolut.. ser ut som lördag middagstid.. man kan ju sova lite också.. Vi kan filma slut mitt minne sen får jag hem och tömma det .. men inte så långt från rakan.. vi kan höras innan dess :)

jag kan ta med laptoppen så kan vi tömma det och filma igen :tummenupp

vad är det för minne förresten ? Lördag middagstid låter bra

Gott gazz!!

Tack för en grym runda Bezerk!
Lite långsamt längst bak, men det var en skön á la pelle-touringgazzz-feeling på det :)

Nästa runda blir det längre fram i ledet för min del :tummenupp

De var en hel del som hade det svårt att hänga med där bak, du får ta ett par steg upp i ledet, till övre halvan:tummenupp

jag kan ta med laptoppen så kan vi tömma det och filma igen :tummenupp

vad är det för minne förresten ? Lördag middagstid låter bra

SD minne.. ja det är en bra idé att ta med datorn för då ser man direkt resultatet... om man kan ha den nånstans då förstås :va .. får plats ca en timme film så vis ka nog klara oss hyffsat :)

Tack för en trevlig runda (D lilla ja hann me innan min skrothög gav upp :död)..

Bra tempo o bra roddat som vanligt i snabb..

Oerhört stort tack till Henke Hå som stannade o hjälpte mig att fixa så jag o skrothögen kom hem.. :Bugar:Bugar:Bugar

Last edited:
Tack till Bezerk för ett bra gazz! Tyckte det var ganska bra tryck längre fram (körde 4 eller nåt). :yoparty

Tackar Sajklan å den "lite speciella gruppen" :2cool :rock för en fin runda !

:tummenupp

Last edited:
Tack för åkturen Tulle. Nu vet jag hur det känns att åka hoj på någons axlar! :tummenupp

Bra runda och tempo som vanligt, Sajklan!

Tack Aidem för kanonsällskap/runda :)

Tack själv. :) :tummenupp

Och tack för en bra grupp denne gången med. Alltid skönt att slippa tappa någon.
Kul idag med så mycket trafik i häckeberga. :D Hade alla fått samma orienteringskarta??:tungan

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025