Onsdagsgazzet™ 16/7

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Samling på Statoil i STAFFANSTORP 17.30
Avfärd 18.00
unclesam.gif

Läs gärna detta om du är ny på gazzet

Vid regn så trimmar vi.

Ni som kan vara raijslaiters kan skriva nedan. (Copy/paste).

Raijslaiters:

1.
2.
3.
4.
5.

Jag hoppas det regnar eftersom jag inte kan denna veckan :gråta :gråta :gråta (äkta svensk avundsjuka när den är som bäst)

Näh men ni får ha det så kul o undvik alla incidenter, tror inte snubben uppskattade det oväntade besöket förra veckan...

Vader.se

Det blir nästan helt mulet väder men uppehåll. Temperaturen blir +15 till +18 grader. Vinden blir måttlig, västlig till nordvästlig, 3 till 5 meter per sekund.

hur långa turer brukar det bli (tidsmässigt)? funderar på att haka på ikväll men den tanken har jag ju iofs haft ca. 5000 gånger men det har aldrig blivit av :)

hur långa turer brukar det bli (tidsmässigt)? funderar på att haka på ikväll men den tanken har jag ju iofs haft ca. 5000 gånger men det har aldrig blivit av :)

Vi brukar vara i Sjöbo vid 1915-1930... sedan efter det är det fritt vad man vill göra

Du kan ju inte missa onsdags gazzet, det är ju varje veckas toppen ögonblick :tummenupp

Allt gick bra i Mellan/Lååångsammmm :tummenupp

Förutom en som körde det berömda Ställa hojen utan nerfält stöd Tricket:pannkyss

ja det var kul (edit: ja inte att han tappade hojen men själva köret :) )! fick testa er6an lite och den gick ju hyffsat trots den veka motorn! Blir mellangrupp nästa vecka :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...