Onsdagsgazzet™ - 14/6

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Samling på Statoil i Staffanstorp 1730
Avfärd 1800
unclesam.gif

Läs gärna detta om du är ny på gazzet

Vid regn så trimmar vi.

Ni som kan vara raijslaiters kan skriva nedan.

Raijslaiters:
1. Mr K - Snabb
2.
3.
4.
5.
6.

Det blir nästan helt mulet väder men uppehåll. Temperaturen blir +15 till +18 grader. Vinden blir svag, nordvästlig, 2 till 4 meter per sekund

Mr K skrev:
2233819 Det blir nästan helt mulet väder men uppehåll. Temperaturen blir +15 till +18 grader. Vinden blir svag, nordvästlig, 2 till 4 meter per sekund

Kanonväder ju, jag kommer :yoparty

Beslutsångest - regnar nog i Hbg nu o på väg små-söder... :gnissla
Jag kommer!
Blir jag våt blir jag sur (fan vad torrt det skämtet blev).....

Robz skrev:
2236302 Beslutsångest - regnar nog i Hbg nu o på väg små-söder... :gnissla
Jag kommer!
Blir jag våt blir jag sur (fan vad torrt det skämtet blev).....

Antar att din "torra" humor har blivit rejält mkt blötare nu va :va :confused: :tuttar :pannkyss

Regnar hyffsat mkt i staffanstorp nu.
Hoppas alla hann hem innan regnet kom.

Får tacka dagens reiseleiter Maverick för en kanonrunda. Både tempo och gruppens storlek var kanon. Inte lika skoj att dra större vägar hem själv men det går. Klarade mig från att bli blöt om inget annat :tummenupp

Jag hann hem :tummenupp före regnet. Tack K för ett gott gaZZ. Jag kan leda en mellangrupp på nästa veckas Eslövs-Gazz.

/Snafets

Dede skrev:
2236981 Får tacka dagens reiseleiter Maverick för en kanonrunda. Både tempo och gruppens storlek var kanon. Inte lika skoj att dra större vägar hem själv men det går. Klarade mig från att bli blöt om inget annat :tummenupp
Tackar alla i långsamma gruppen som inte blev så långsam denna onsdagen.
I stort sett bara kända ansikten som kört innan så vi kunde hålla upp tempot lite. Inga incidenter och ett homogent tempo.

Speciellt tack till PGH som gjorde ett kanonjobb som sisteman, jag älskar ditt diskreta skinnställ, inte för att det är snyggt utan för att det syns på låååång väg! :D

:tummenupp även till -Rosen- som inte försökte köra över sin förmåga med färskt kk och 125 cc motard.

Sen ska Cel ha lite :fatta!
Inte köra onsdagsgazz med så dåliga däck :ajjabajja

Nope blev hemkörning i regn! ingen större fara men inte lika kul.

Blir ingen mer körning nu tills nytt bakdäck sätts på! :(

Maverick_ou812 skrev:
2236997 Tackar alla i långsamma gruppen som inte blev så långsam denna onsdagen.
I stort sett bara kända ansikten som kört innan så vi kunde hålla upp tempot lite. Inga incidenter och ett homogent tempo.

Speciellt tack till PGH som gjorde ett kanonjobb som sisteman, jag älskar ditt diskreta skinnställ, inte för att det är snyggt utan för att det syns på låååång väg! :D

:tummenupp även till -Rosen- som inte försökte köra över sin förmåga med färskt kk och 125 cc motard.

Ja härlig GAZZ as always :tummenupp

Det var inte så illa när jag stack hemifrån :rolleyes:

Maverick_ou812 skrev:
2236997 Tackar alla i långsamma gruppen som inte blev så långsam denna onsdagen.

Tack för dagens gazz. Visst e mitt ställ bra, tom en gammal gubbe som du ser det :tungan .

Lite bilder från dagens övning.

1. Samling i S-storp
2. Dessa pjuck kommer direkt från Star Wars filmen :hihi
3-4. Dom stora pojkarna leker ;-)
6. Han skulle precis dra upp den på slangen...

Bifogat

• P1010001.JPG
    P1010001.JPG
    97.6 KB · Visningar: 83
  • P1010002.JPG
    P1010002.JPG
    90.7 KB · Visningar: 60
  • P1010008.JPG
    P1010008.JPG
    77.3 KB · Visningar: 64
  • P1010009.JPG
    P1010009.JPG
    91.8 KB · Visningar: 67
  • P1010012.JPG
    P1010012.JPG
    91.4 KB · Visningar: 42
pjohan skrev:
2236353 Mmmm.... och vem var det man var tvungen att gå till sängs med för att komma åt den delen?

Finns nån gammal tråd men det är ju spärrat så man kan inte söka på RR och den visar inte trådar äldre än 15/5-06...
du kan ställa in så att den visa äldre trådar ..... jag kan se trådar till 2003-03-07 15:43 skrolla längst ner "Display Options" på RR sida tex..... välj "Från:" "Början"
-------------------------------------
Gött gazzz i rö...... snabb grupp. Alla körde över sin förmåga .... :yoparty Idag gick det f*ntamej undan..... körde ifrån folket ibland. OUTLAW!!! Fast vi mötte MC-polisen i häckeberga .....

Mera BILDER!!!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...