Onsdagsgazzet™ 14/10

Det har jag faktiskt ingen aning om. Brukar inte begagna sådanadär arbetande flickor. Behöver inte det. Skulle inte våga för den delen heller.

Det är dåligt att du inte har koll på vad dina konkurrenter tar för sin service men antagligen håller ditt pris EU-normen för en prostituerad. You go girl!:arsele

wooohooo. Bra kompis priser man får... :krama
1 gruztager eller 8 polacker??? hmmm :gnissla

Det var billigt! Själv tar jag 700 + moms per påbörjad halvtimme.

Tack tack, jag återkommer om jag någongång råkar ut för att någon dynamitladdning inte exploderar när den ska och behöver någon som går o kollar var felet är. :D

jag kan sitta brevid dig och vara moraliskt stöd och dricka pilsner, gratis! :tummenupp

Tänkte faktiskt bjuda dom arbetande på öl, men Gruztager kan ju jobba så kan du dricka ölen... :tummenupp

Last edited:
Blir vi nåd folk imorrn:confused:
Och vilken runda blir det???:va

Ja vi som inte mesar ses kl 18:00 som vanligt då :yoparty

öl?? vem sa öl??

Öl till dom som kommer o hjälper mig sätta in alla 13 fönster i helgen :yoparty

O ja jag kommer imorgon om jag inte måste jobba över, det verkar dra ihop sig till däck säsong...

Last edited:
Tack tack, jag återkommer om jag någongång råkar ut för att någon dynamitladdning inte exploderar när den ska och behöver någon som går o kollar var felet är. :D

Spränga saker är jag skitbra på. Men problemet är den att det tillkommer risktillägg med 500 + moms per påbörjad halvtimme.

Jag kommer för en gångs skulle försöka ta mig ut. Är äckligt körsugen.

Klart det blir runda:tummenupp
Jag ska tillochmed kolla om jag kan sluta lite tidigare.
OM jag kan sluta tidigare kan alla så vi kör vid 1730 eller kanske 1700 då istället?
Annars kör vi 1800 som vanligt.

Klart det blir runda:tummenupp
Jag ska tillochmed kolla om jag kan sluta lite tidigare.
OM jag kan sluta tidigare kan alla så vi kör vid 1730 eller kanske 1700 då istället?
Annars kör vi 1800 som vanligt.

Kan ha liiiite svårt att hinna till 1700 men försöker så gott jag kan. 1730 borde inte vara några större problem hoppas jag, om jag inte fastnar på bron eller något sånt skit.

17:30 skulle kunna funka:tummenupp
bara alla vet om det, lite tråkigt om någon blir "gazzlös" pga det:död

eftersom inget annat e sagt så gäller vanliga tider fast man kan ju försöka o va där 17:30 o starx efter

tackar för trevligt gas.
det är gasen som är höjdpunkten på veckan nu när det är mörkt och jävligt
trist på incidenten idag

tackar för trevligt gas.
trist på incidenten idag

Ja tack för ett "bra" gazz ikväll.

Och tack RebeX för den fina gnistregnet som lös upp så fint i skogsmörkret :krama
Skönt att d gick bra och att du tog det som en MAN:D

Tack för en go' runda. Dock måste jag erkänna att det inte gick fort idag. Sjukt vad instabilt det kändes. Kändes som att det lika gärna kunde varit jag som legat i lövhögen.

Kul Gazz, hela vägen från Statoil Staffanstorp till McDonalds Staffanstorp...

... via Häckeberga där folk testade nya spår, högre hastighet in i kurvan och lättare hoj ut efter att den rensats på onödiga plastdetaljer. :tummenupp

Alla som körde idag är VIKINGAR! Det är RESPEKT! Tom Sideline som är en pink-pussie kan nästan kallas viking... nästan!

Och lövhögar e nya modet, bara så alla vet!

tackar för trevligt gas.
trist på incidenten idag

Hur fan ska du klara dig utan gathoj?
ang incidenten, det va meningen:näsblod

Kul Gazz, hela vägen från Statoil Staffanstorp till McDonalds Staffanstorp...

... via Häckeberga där folk testade nya spår, högre hastighet in i kurvan och lättare hoj ut efter att den rensats på onödiga plastdetaljer. :tummenupp

Någon måste ju våga vidga vyerna!

Ja tack för ett "bra" gazz ikväll.

Och tack RebeX för den fina gnistregnet som lös upp så fint i skogsmörkret :krama
Skönt att d gick bra och att du tog det som en MAN:D

You're welcome! Alla som vill anställa mig som nyårsraket kan skicka PM!:tuttar

Last edited:
Back