Onsdagsgazzet™ 13/10

Gott gazz men kallt. Men en bra grupp där vi i täten fick gazza av oss. Men absolut inte mkt vi behövde vänta. :tummenupp
Man kan nog säga att vi fick en grupp med två gruppindelningar: Mellan/snabb & mellan.
Mkt bra kört där alla kom till byakrogen i blentarp (utom en som körde hem innan) för en värmande kopp.

Tack för rundan aidem. :kramar

Soppatorsk på vägen till Staffanstorp. Inte kul. :huvet Nästa gång kanske jag inte ska hoppa över macken när soppamätaren börjar blinka. ;)

Kände mig rostig, första gazzet på nog 5-6 veckor! Tack för en skön runda!!!

Det här får du gärna utveckla.:confused: Var det därför du var siste man in på macken? O hur löste du det?

Han gjorde väl precis som han gjorde på gotland ring...stanna vid sidan av vägen och sen gå snällt med hojen hela vägen till depån/macken :rofl:rofl:rofl

Ni skulle sett som svetten rann på den lille masen :D

Han gjorde väl precis som han gjorde på gotland ring...stanna vid sidan av vägen och sen gå snällt med hojen hela vägen till depån/macken :rofl:rofl:rofl

Vi kanske borde skramla till en ½liters pet-flaska med bensin som han kan ha med sig...:gnissla

Tänkte faktiskt göra det. ;)

Riktigt så illa blev det inte den här gången. Det var ju kallt. Till skillnad från när jag fick soppatorsk på GR.

Det här får du gärna utveckla.:confused: Var det därför du var siste man in på macken? O hur löste du det?

Hann inte riktigt tanka på vägen ut. Hoppades att det skulle räcka ända ut till Staffanstorp. Tyvärr gjorde det inte riktigt det. Någon kilometer eller så utanför dör moppen. :(
Bara till att börja gå med hojen. :död Tänkte att jag får tanka på första macken i S-torp och sen ta en liten mysrunda för mig själv. So tur är kom det en väldigt trevlig lirare i en röd 740. Fick en liter av honom. Ruskigt bussigt var det. :krama

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park