Onsdagsgazzet™ 12/8

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Samling på Statoil i Staffanstorp 17.30
Avfärd 18.00
unclesam.gif

Läs gärna detta om du är ny på gazzet

Vid regn så trimmar vi.

Ni som kan vara raijslaiters kan skriva nedan. (Copy/paste).

GLÖM INTE BADKLÄDER!

Raijslaiters:

1.
2.
3.
4.
5.

kommer hänga på om det inte är svart på himmeln, med skjuts så kör långsam med quman :D , eller långt bak i mellan tack :huvet. hoppas det blir värt det senare på kvällen :tungan

I came, I saw, I conquered....

Tack för idag, blev en jävla massa lek på rakan, synd bara att man aldrig får se resultatet av alla de som stod o filmade o fotade :mad:

Tack för idag.
Lugn grupp klarade sig från missöden (inklusive regn).
Dock kunde vi delats i två halvor då vi var aningens för många men då behövs det fler som kan leda.

På hemvägen fick jag äran att guida Palle71 plus en (som jag givetvis glömde namnet på) på lite kringilikrok tillbaka till Lund :tummenupp

Tack för idag.
Dock kunde vi delats i två halvor då vi var aningens för många men då behövs det fler som kan leda.

På hemvägen fick jag äran att guida Palle71 plus en (som jag givetvis glömde namnet på) på lite kringilikrok tillbaka till Lund :tummenupp

Håller med om att vi skulle delats upp i två grupper.Även om det är "långsamma" gruppen så blir det lite väl långsamt när vi är så många..Men annars var det en trevlig runda utan missöde!!

Rundan med Quman va sådär idag hahaha:hihi massa strul med allt ifrån avåkning (hoppas allt är bra med dig fortfarande !) till STORA väghinder och sen hellregna de..wiieee
Inget emot dig Quman ;)
Men till slut landade även vi på rakan :tummenupp
Hoppas också man kan få se bilder om där va ngn som fotade..

Tack för idag.

Det var nog jag :)

Tack för rundan, fajfor! Och vi borde nog varit två grupper. Förra onsdagen var det lite mer flyt på det hela. :)

Tack för den rundan! Lite roligare än stora vägen hem. :tummenupp

I came, I saw, I conquered....

Tack för idag, blev en jävla massa lek på rakan, synd bara att man aldrig får se resultatet av alla de som stod o filmade o fotade :mad:

Ser bra ut! :tummenupp Du börjar ju få riktig kläm på det där. Ska försöka komma ihåg att ta med kamera och filma lite nästa gång det blir Onsdagsgazz.

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!