Onsdagsgazzet™ - 12/7 - EFTERSNACK

• Thread starter Thread starter Robz
  • Start date Start date
Det blev ett fint OnsdagsGazz, :tummenupp

Mellan 1 låg som ett pärlband mellan åkrarna, tack alla som ville åka med mig. Inga stora luckor eller långa väntetider i onödan. Bra jobbat av Gullefjun som samlade upp svansen, tack.

Hoppas nu att Laxxen får snurr på den röda raketen till nästa onsdag. Dede visade att han är kung :Bugar på hemmaplan, skitrolig vägstump!

CU om 3 veckor, nu är det semester :fyllisar

/Snafets

Tack Robz för ett som vanligt bra gazz. Dock, kunde jag och VV titta på utsikten över den vackra skånebyggden och ha en trevlig konversation om hur á la carte VV hoj är, samtidigt som vi cruisade fram...Va f*n hände dom sista 3 milen?.. Det var långsam grupp tempo din :tomten

Fredchen skrev:
2300994 allt gick kanon i min grupp också :tummenupp . Härligt tempo idag. Råkade köra vilse en gång men det ordnade upp sig fint :D . Tack för ett fint gazz. /Fredchen

Tack för ytterligare ett bra gazz :tummenupp...

Riktigt trevlig runda. Skönt med lite omväxling :tummenupp

Tackar för toppen gazz.. riktigt bra vägar!!! ska dit med kamera i helgen och filma massa

Zilversurfer skrev:
2301808 Tack Robz för ett som vanligt bra gazz. Dock, kunde jag och VV titta på utsikten över den vackra skånebyggden och ha en trevlig konversation om hur á la carte VV hoj är, samtidigt som vi cruisade fram...Va f*n hände dom sista 3 milen?.. Det var långsam grupp tempo din :tomten
...ändå var vi bara 4st i täten konstant när det svängde :D
Nedför åsen är det riktig otäckt o ligga först - har ej memorerat hur illa det svänger runt träden (dolda kurvor) o man vill inte, som försteman möta en traktor där - Nåja, hoppas det dög de första 7 milen när det ibland blev en lucka... :7peta :hihi

Patrik29 skrev:
2303647 bra gazz igår :rofl
Var det du som testade toppfarten på vägen från Svalöv till Billeberga?
Vågade faen inte köra ifatt dig.... en VIFFER :huvet :huvet
(Bring it on Mavve!)

Robz skrev:
2303745 Var det du som testade toppfarten på vägen från Svalöv till Billeberga?
Vågade faen inte köra ifatt dig.... en VIFFER :huvet :huvet
(Bring it on Mavve!)
Ähhhhhhhhhhhhhhh... den där la du upp på straffpunkten. :7peta Lite mer utmaning får det allt vara. :hihi Nice try...

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park