Onsdagsgazzet™ 11/6 - OBS ESLÖV!!!

Kanske, vi kan se. Har du lett grupper på 10-20 hojjar innan och kunnat hålla ihopa gruppen och inte tappa bort folk så är det ett plus:tummenupp

Jag brukar leda runt ett tiotal vilsna hojar på våra eslövsrundor:)
Man har ju fördelen att bo i eslöv så det brukar bli några eslövsrundor...:yoparty

Har tyvärr inget att kontra med..
Ni är ju från exklusiva Kavlanch (uttalas franskt). Med dess vilda uteliv typ restaurang Oldtimes. :)

Dåligt väder eller ej så kommer jag förbi eslöv och checkar. Hursomhelst så kommer nog "rundan" innhålla blöta partier.

jag får hoppa, för ostabilt väder för att köra med nya hojen innan jag vant mig lite mer vid den

Kom precis till statoil i eslöv. Blåser på väldigt mycket just nu. Jag hoppar över rundan blir nog för blåsigt och för blöt vägbana. Blir det eslöv nästa vecka istället?
Ha det gott och kör försiktigt!

Tyvärr inte en chans att jag hinner till 18.00 nu för tiden. Hoppas ni får en bra runda! :tummenupp

Kul gazz idag! Synd på er alla som missade det.
En avåkning i vanlig ordning (tydligen inget allvarligt) och ett ganska tight gäng till slut, som nog körde mer snabb-tempo än mellan :D
Fick till ett riktigt nice hopp över bron - accade som jag brukade med Millen, men denna gåår ju lite mer :tuttar

Ytterst lite regn, men delvis blöta körbanor gjorde min fina hoj smussig!! Säkert K:s fel och han ville inte låna ut sin tröja att torka med!

....lastad o klar nu för A-torp i morgon :arsele

ESLÖV-RUNDAN :yoparty :yoparty :yoparty

Med lite tur har jag nu lärt mig hur den går, ska ta en repititionsrunda nån gång.

Alla höll sig på hjulen även om nån prövade greppet i terrängen utanför, låg direkt bakom och höll på att följa efter av blotta förskräckelsen. Varierande blött och torrt vilket ger allsidig träning... :yoparty

Det blev ett bra gazz med gott kaffe tillslut. Thack Gadde & Möghacka. Lite stänk ibland har ingen dött av.

Dålig stil av Robz att komma dit med så skitig hoj, kan man inte torka av den lite innan man beger sig? :mad:

Den var ren när jog kom till gazzet :mad:
...och den blev ren igen på vägen till Anderstorp idag i ösregnet - men på banan var det kalas nästan hela dagen :tuttar

Ja en helt igenom underbar dag på Anderstorp :yoparty Att sen få ditt utalande (fan min trimmade K7a tar inte in en meter på din standard K6a på rakan ) de e ju ren musik i min plånbok :)

Den var ren när jog kom till gazzet :mad:
...och den blev ren igen på vägen till Anderstorp idag i ösregnet - men på banan var det kalas nästan hela dagen :tuttar

Ja en helt igenom underbar dag på Anderstorp :yoparty Att sen få ditt utalande (fan min trimmade K7a tar inte in en meter på din standard K6a på rakan ) de e ju ren musik i min plånbok :)

Utanpå alltihop så väger du säkert 20kg mer än jag :mad: (:D )

Sanningen att säga så var din hoj den ENDA på hela dagen som jag inte tog in på - Alla övriga litershojar förlorade minst 10-20m, twinarna 100-200m :yoparty

Sanningen att säga så var din hoj den ENDA på hela dagen som jag inte tog in på - Alla övriga litershojar förlorade minst 10-20m, twinarna 100-200m :yoparty

Vänta bara på min trekvartsliter .... då ska du få en match

Vänta bara på min trekvartsliter .... då ska du få en match

Kommer den med Turrrrbo?? :huvet
...eller så kan jag skruva ur ett stift för jämförelsens skull... (:rofl)

(Vi pratar nu alltså RAKAN på A-torp, inte varvtider....)

20 kg inte en chans :va du har ju bara delat upp dina kg på mer längd ( större luftmotstånd ) :yoparty

Kommer den med Turrrrbo?? :huvet
...eller så kan jag skruva ur ett stift för jämförelsens skull... (:rofl)

(Vi pratar nu alltså RAKAN på A-torp, inte varvtider....)

eftersom jag har högre utgångshastighet på rakan och väger som en flugskit så kanske du är ifatt på slutet på rakan .......

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon