Onsdagsgazzet™ - 10/8

Kom på rakan vid halvåtta-tiden. Gled förbi "di blåe" i 50(...) och alla fem(...) av dem tog ett steg ut i vägen(lite vaktparad faktiskt!) och stirrade spettet för att se om jag saknade några väsentliga delar.

Man kunde nästan se dem skaka av fuktig kyla och ensamhet :( Stackarna.... :tungan

Beklagar kort och böter.

Va inte med igår på gazzet, men efter allt man läst här så önska jag alla drabbade lycka till :tummenupp och keep on wheeling :banana :lol

Trist att höra :huvet ..... lider med de drabbade ... stå på er.
Kanske lite tur att man jobbade istället :(

De stod även i Harlösa... passerade i 47km/h :banana

Matthe skrev:
...Skönt att du lever som du lär Mr K. Tack för ett väl genomfört gazz, trots pisseväder!
//Matthe
Mr K skrev:
Skönt att det är någon som försår min filosofi :tummenupp TACK!!!

Det är helt Majtii's förtjänst att det gick lugnt längre bak... ni tre i täten bara försvann juh :rolleyes:

Lider med er som blev körkort och pengar fattigare... :( Verkar som att jag sålde hojen i rätt tid... Eller kanske inte, det är nu som man skulle stått på sig och visat att de inte kan skrämma bort oss... Vi har varit där längre än dem! :4skrika BTW fina bilder, Mr K ser ut som ett barn på julafton när han sitter i polisbilen, fick ni prova sirenerna också?

Robz skrev:
Det är helt Majtii's förtjänst att det gick lugnt längre bak...

Klart omoget beteende att köra fort. Någon galning på en Aprilia som gasade som en hedning trots helt blankt bakdäck. :tummenupp

Mr K skrev:
hmmmmm.... var inte du i topp 3?
Kommer inte ihåg :rolleyes:
Du kan inte/får inte gasa lika hårt med en Gixxer 1000 som med en 636:a - resultatet blir annars en aningen högre medelhastighet :hihi

Robz skrev:
Kommer inte ihåg :rolleyes:
Du kan inte/får inte gasa lika hårt med en Gixxer 1000 som med en 636:a - resultatet blir annars en aningen högre medelhastighet :hihi
Vafan .... nu när man är van att varva så kan man ju likabra fortsätta ...... hojjen hoppar av lycka då ......hehe

Haha, första gången jag åker med på onsdagsgazzet, så fastnar jag på bild..! :) :hihi

Rogerr skrev:
Fullkomligt jävla aspiss är det!
Och jag är jävligt tveksam till att han verkligen kan va så säker på att det var mej han mätte på.
Sikt är det :huvet

Roger&Delti

:va Inget mer köra jag som handla gathoj igen ju :pannkyss

oGGe skrev:
Du bara klotar... :7peta

:D

Jobbar inte du... :fatta!

du ska ju inte säga något... tell me, varför byggde du om din hoj till fighter :arsele

jo jag sitter på jobbet o väntar ut tiden... stänger om 15min.. sen ska jag raka vägen hem o sova.... blev lite väl hårt igår :fyllisar

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025